خبرهای داغ:
رئیس اداره امور عشایری شهرستان نهاوند خبر داد
رئیس اداره امور عشایری شهرستان نهاوند گفت: در پنج ماهه اول امسال بدون هیچ اعتبار دولتی مرمت جاده‌های عشایری گنبد کبود، اسدآباد، ورازانه و سهران به طول 32 کیلومتر انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۶۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

ابوالقاسم بنی‌هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیون‌ها نفر از ملت خود را همراه دارد .

وی افزود: هدف از نام‌گذاری این هفته سپاس و قدرانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه‌ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت است .

رئیس اداره امور عشایری شهرستان نهاوند با اشاره به فرمایشات امام (ره) که فرمودند عشایر ذخایر انقلابند و خدمت کردن به عشایر کار با ارزش و خداپسندانه ای است، ابراز داشت: اداره عشایری شهرستان نهاوند برای رفع مشکلات این قشر زحمت‌کش و کم ادعا در طول یک سال گذشته و همچنین پنج ماهه اول سال جاری فعالیت‌هایی داشته است .

وی از مرمت جاده‌های عشایری تازناب و مگسه گیان با اعتباری بالغ بر 310 میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته اجرای آبیاری بارانی به مساحت 14 هکتار از اراضی روستای اکبرآباد را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال داشتیم.

بنی‌هاشمی تصریح کرد: همچنین 3 میلیون لیتر آبرسانی عشایر مستقر در مناطق عشایری نهاوند، ملایر، تویسرکان و کنگاور و توزیع 460 تن آرد و جو در بین عشایر شهرستان از دیگر اقدامات بوده است .

وی ادامه داد: در پنج ماهه اول امسال به همت فرمانداری و بخشداری و اداره راه وشهرسازی بدون هیچ اعتبار دولتی مرمت جاده‌های عشایری گنبد کبود، اسدآباد، ورازانه و سهران به طول 32 کیلومتر انجام شده است .

رئیس اداره امور عشایری شهرستان نهاوند گفت: از دیگر فعالیت‌های امور عشایری شهرستان پرداخت وام به عشایر خسارت‌دیده تب برفکی به تعداد 100 نفر به مبلغ 5 میلیارد ریال است که درم رحله تکمیل پرونده و معرفی به بانک هستند .

وی درپایان خاطرنشان کرد: به میزان 190 تن آرد و سبوس درپنج ماهه اول سال جاری بین عشایر توزیع شده و تامین آب آشامیدنی عشایر تا پایان آبان ماه توسط این اداره انجام می‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات