خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداري ميامي:

ظرفيت هاي تاريخي میامی نياز به معرفي دارد

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی با اشاره به ظرفیت‌هاي بالای میامی در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و معدن، گفت: ظرفیت‌هاي تاريخي ميامي نياز به معرفي دارد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۸۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، محمد‌مهدی کریمی در بازديد از بافت تاريخي ميامي به مناسبت گراميداشت هفته دولت، افزود: ظرفیت تاریخی میامی از ابیانه هم بیشتر است و باید در زمينه احیای بافت تاریخی اين شهرستان که در حال انجام است بیش از پیش تلاش کرد.

وي احياي بافت تاريخي را زمينه‌ ساز توسعه گردشگري اين شهرستان دانست و با تاكيد بر اينكه باید شهری مقتدر داشته باشیم، گفت: شهر مقتدر می‌تواند به روستاها خدمات دهد.

كريمی با اشاره به اینکه باید نوع نگاه را در خدمات‌رسانی عوض کنیم، افزود: شهر میامی برای پیشرفت نیاز به همگرایی دارد.

بازديد از بافت تاريخي ميامي با هدف بازديد از پروژه هاي مرمتي انجام شده و برنامه‌ریزی براي تعریف مسیر گردشگری بافت و شهر میامی انجام شد.

میامی شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان است شهر میامی در 240کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و در محور تهران - مشهد واقع است.طبق اسناد موجود، قدمت شهر میامی بیش از هزار سال است.

اين شهرستان داراي هفت کاروانسرا شامل میامی، سپنج (جهان آباد)، میاندشت، عباس آباد، الحاک، صدر آباد و محمد آباد پل ابریشم و چهار منطقه نمونه گردشگری شامل دشت شقایق و آفتابگردان، جنگل و آبشار نام نیک و جنگل دشت شاد و عباس آباد است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها