خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

خدمات و دستاوردهای دولت باید بازگو شود

امام جمعه میامی گفت: خدمات و دستاوردهای ارزشمند دولت جمهوری اسلامی برای مردم چه در داخل و چه در عرصه بین الملل باید بازگوشود.
کد خبر: ۸۷۳۲۹۳۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از ميامي،‌ قربانعلی صفائی پور در نشستی به میزبانی دفتر امام جمعه میامی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی باهنر گفت: خدمات و دستاوردهای ارزشمند دولت جمهوری اسلامی برای مردم چه در داخل و چه در عرصه بین الملل باید بازگوشود.

وی بابیان اینکه هر دولتی نقاط قوت وضعفی دارد، افزود: نقاط ضعف را بیان کردو باید دولتمردان نقاط ضعف را شناسایی و تبدیل به فرصت کند.

صفائی با اشاره به اینکه انتقاد باید از روی عدالت ودلسوزی باشد، بیان کرد: انتقاد کردن نه تنها عیب نیست بلکه عامل پیشرفت یک مجوعه است و باید مسئولان انتقادات را عاملی برای پیشرفت بدانند.

به گفته امام جمعه میامی با همسویی وهم افزایی در بخش ها وروستاها و بااستفاده از ظرفیت های شهرستان بویژه قشر جوان می توان تمام آرزوها را محقق کرد.

وی به سه مصیبت از دیدگاه حضرت امام راحل برای جهان اسلام اشاره کرد و گفت: جدایی دولت از ملت ، فاصله گرفتن از اسلام وقرآن و سرسپردگی کشور های اسلامی باعث مصیبت امروز کشور های اسلامی شده است.

صفائی پور افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی با تقویت این سه عامل، توفنده در دل این همه فشار و ظلم به همراه ولایت و رهبری راه خود را ادامه می دهد.

امام جمعه میامی عنصر پیروزی نظام ایران اسلامی را مردم دانست وتصریح کرد: هر قدرتی که بخواهد از مردم وخدا فاصله بگیرد و پیرو رهبری الهی نباشد سرنوشت برخی از ملت های منطقه نصیبش خواهدشد.

وی بابیان اینکه نباید از خدمت به مردم غافل شویم، گفت: حضور مدیران در صفوف نماز جمعه و کنار مردم بودن باعث افزایش اعتماد مردم می شود.

صفائی پور پایداری یک حکومت را براساس عدالت دانست و تاکید کرد: نظام ما امروزبا ایثار وفداکاری های مردم به این مرحله رسیده است و باید حرمت ایثار و خون شهدا را حفظ کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها