خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن کشوری که مشکل اقتصادی دارد را لگدمال می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اقتصاد را همانند تیغ دو لبه دانست و گفت: دشمن زمانی جامعه را زمین گیر میکند که اقتصاد جامعه دچار مشکل باشد که شاید توسط یک خودی انجام گیرد و در آن موقع کشور توسط دشمن لگد مال می شود.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۷۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار مدیران دستگاهای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان جایگاه مسئولیت اقتصادی در کشور را خیلی مهم دانست و عنوان کرد : خون جامعه به دست این افراد تزریق می شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اقتصاد جامعه اگر با مشکل مواجه شود خیلی از موارد در داخل آن کشور به هم می ریزد .

وی افزود : ما زمانی زیر سلطه بودیم و کشورها بر ما حکومت می کردند ولی آن دوران گذشت ، ما شهید دادیم که سرنوشت ساز این مرز و بوم خودمان باشیم و تصمیم گیر مملکت جوانان این مرز و بوم باشند.

عبادی اقتصاد را همانند تیغ دو لب دانست و گفت: دشمن زمانی جامعه را زمین گیر میکند که اقتصاد جامعه دچار مشکل باشد که شاید توسط یک خودی انجام گیرد و در آن موقع کشور توسط دشمن لگد مال می شود.

وی گفت : امروزه با شرایط سختی که داریم حجت بر همه تمام هست و باید از بهترین ظرفیتهای درون کشور استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان، ایران را کشور استراتژیک دانست و عنوان کرد: کشور چهار فصل با ذخایر زیرزمینی و معادن زیاد و شرایط خوب در اختیار دارد که با استفاده از استعدادهای انسانی، دانش و تجربه در جهت اقتصاد مقاومتی بکوشیم .

وی مسئولین اقتصادی را فرماندهان جبهه های اقتصادی دانست و بیان داشت: در حل مشکلات مردم کوتاهی نکنید اگر همه دست به دست هم دهیم و با استفاده از فرمایشات رهبر فرزانه ،از بیکاری و رکود و ...عبور خواهیم کرد.

در ابتدای این دیدار جعفری سرپرست اداره اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گزارش مختصری از اداره اقتصاد و دارایی ارائه کرد.

جعفری اظهار داشت : وظایف حاکمیتی بر عهده اقتصاد و دارایی هست که امیدواریم با کمک جنابعالی در استان بتوانیم قدم مثبتی برای پیشرفت استان برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها