خبرهای داغ:
با هدف حل مشکلات کودکان مبتلا به سرطان؛

نشست جمعیت خیریه قلب های سبز

کد خبر: ۸۷۳۱۸۴۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

خبرگزاری بسیج: نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان کودکان تبریز و پزشکان، پرستاران این مجموعه، با جمعیت خیریه قلب های سبز تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز رئیس هیات مدیره جمعیت خیریه قلب های سبز در سخنانی ضمن معرفی گسترده فعالیت های جمعیت از آغاز تشکیل پرونده تا نحوه ترخیص و پرداخت هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان، گزارشی جامع از فعالیت های جمعت در سه حوزه هزینه های درمانی، بازدید ها و جشن ها و مکمل های غذایی، مواد شوینده و بهداشتی ارایه کرد.

مهندس نامور با قدردانی از زحمات کادر بیمارستان کودکان تبریز خاطر نشان کرد: در سایه همدلی و همکاری مجموعه بیمارستان کودکان تبریز با جمعیت خیریه قلب های سبز بسیاری از مشکلات کودکان مبتلا به سرطان برطرف شده است.

رئیس بیمارستان کودکان تبریز نیز ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی جمعیت خیریه قلب های سبز در سال های گذشته، از طیف گسترده کمک های درمانی، حمایتی جمعیت خیریه قلب های سبز ابراز قدردانی کرد.

دکتر شیوا افزود: تامین هزینه های دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان،یکی از مسایل بسیار مهم در درمان این بیماران است و فعالیت های خیرخواهانه جمعیت خیریه قلب های سبز(به عنوان همیار موسسه محک) موجب شده است که دغدغه خانواده های کودکان مبتلا به سرطان برای تامین هزینه های درمانی این عزیزان از بین برود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار