خبرهای داغ:
حجت الاسلام منتشلو:

هفته دولت فرصت مغتنمی در عرصه ی خدمت رسانی به مردم است

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج ماهشهربه مناسبت هفته دولت درگفتگویی افزودند :هفته دولت فرصت مغتنمی در عرصه ی خدمت رسانی به مردم ولایت مدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۳۱۴۴۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازماهشهر منتشلو، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج ماهشهر ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی در عرصه ی خدمت رسانی به مردم ولایت مدار ایران اسلامی و احیاء فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت مقام شامخ شهیدان است.

وی در ادامه افزود:هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون ها تن از ملت خود را همراه دارد؛ هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مسئولان باید در هفته دولت نسبت به تحقق شعار سال دولت ملت،همدلی و همزبانی؛ اهتمام جدی ورزند و به آن جامه عمل بپوشانند.

وی گفت: مردمی بودن، اخلاق مداری و ولایتمداری از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر است این ویژگی‌ها باید الگوی دولت مردان در نظام اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام منتشلو در پایان گفت: این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها