فرمانده سپاه امامت تبریز:

برای مقابله با نفوذ دشمن باید همراه ولایت فقیه و انقلاب حرکت کرد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در جمع کارکنان این سپاه با بیان اینکه دشمن در صدد است با نفوذ در کشورمان به اهداف خصمانه خود دست پیدا کند، گفت: برای مقابله با این نوع تهدیدها باید همراه با ولایت و همگام با انقلاب حرکت کرد.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۶۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری با توجه به این مطلب که دشمن با اندک افراد وابسته و همراه با استکبار نمی تواند کاری بکند، افزود: مطمئنا همراهی با ولایت و انقلاب سعادتمندی و خوشنامی را به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید به اینکه باید با هوشیاری و آگاهی، راه های نفوذ دشمن را مسدود کرد، اظهار داشت: از راه های تشخیص نفوذ دشمن، نوع برخورد آن ها است که با ظاهر دوستی، همراهی و تبلیغات متعدد تلاش می کنند چهره پلید خود را مثبت جلوه داده و به ارکان تاثیر گذار کشور نفوذ کنند.

صفدری یادآوری کرد: از صدر اسلام تاکنون افراد زیادی با چهره دوستی و اسلام نفوذ کرده و به غارت وچپاول و قتل و دزدی دست زده اند ولی نفوذ شیطان صفتانه در طول تاریخ با رسوایی و بد نامی و شکست توام بوده است.

وی با بیان اینکه این نوع اسلام که بدون رهبر و ولی فقیه و با نقشه شوم امریکایی به جهان معرفی می شود اثری از اسلام ندارد، اظهار کرد: اسلام بدون ولایت مطلقه فقیه و رهبر جامع الشرایط، اسلام امریکایی و انگلیسی است که نمونه بارز آن ها گروه های تکفیری هستند که مسلمانان مظلوم را مورد قتل و غارت قرار می دهند.

فرمانده سپاه امامت تاکید کرد: با آمادگی همه جانبه و بصیرت و آگاهی و با اراده قوی و ایمان و درک حقیقت از اسلام ناب، گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستیم تا با اشاره ایشان کسانی که در فکر نفوذ هستند را از صحنه روزگار محو کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار