خبرهای داغ:
جانشین شورای‌ عالی بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی مطرح کرد

تحقق و عینیت‌ بخشیدن به رهنمودهای امام(ره) و مقام رهبری مهم‌ترین هدف بسیج ورزشکاران

جانشین شورای‌ عالی بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی تحقق و عینیت‌ بخشیدن به رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین اهداف بسیج ورزشکاران برشمرد.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۸۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سید حسین اصغری ظهر امروز در مراسم دیدار شورای بسیج ورزشی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، هدف از تشکیل شورای عالی بسیج ورزشکاران را  آموزش و جذب ورزشکاران بسیجی و بررسی چالش‌های پیش‌روی ورزش استان اعلام کرد و اظهار داشت: تحقق جامعه‌ای مبرا از فقر و فساد، تشکیل جامعه‌ای نخبه‌پرور، ترویج روحیه بسیجی در قشر ورزشکار و انتقال فرهنگ اسلامی به دیگر کشورها از دیگر اهداف بسیج ورزشکاران استان است.

وی با بیان اینکه اهداف و فعالیت‌های شورای بسیج ورزشکاران بر 14 محور استوار است، ادامه داد: برگزاری اردوی راهیان نور، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، برگزاری کلاس‌های بصیرت‌افزایی و منش پهلوانی، برگزاری نشست‌های سیاسی و فرهنگی و فضا سازی فرهنگی و ورزشی در مسابقات و میادین ورزشی از اهم فعالیت‌های شورای بسیج ورزشکاران استان اعلام کرد.

جانشین شورای‌ عالی بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی همچنین کمک به امر توسعه و گسترش ورزش در ابعاد مختلف، تلاش جدی به منظور تجلیل و معرفی الگوهای برتر ورزش استان، بسترسازی مناسب به منظور دمیدن روحیه معنوی و اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف ورزش استان و کادرسازی تراز انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف تشکیل بسیج ورزشکاران بیان کرد.

اصغری تحقق و عینیت بخشیدن به رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در امر غنای فرهنگی و حاکمیت ارزش‌ها در عرصه‌های مختلف ورزش استان را از مهمترین اهداف بسیج ورزشکاران بیان کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها