خبرهای داغ:

آموزش رایگان قرآن به افراد نیازمند در باغملک

مدیر مؤسسه قرآنی امام علی(ع) شهرستان باغملک گفت: با وجود مشکلات فراوان مالی در مؤسسه قرآنی امام علی(ع) آموزش قرآن به افراد نیازمند رایگان صورت می‌گیرد و آموزش به عموم مردم نیز متوقف نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۰۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

حسین‌علی قیصری، مدیر مؤسسه قرآنی امام علی(ع) شهرستان باغملک  با بیان اینکه طرح تابستانه این مؤسسه در حال اجرا است، افزود: این طرح از ابتدای خردادماه آغاز شده است و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در پایان این طرح به قرآن‌آموزان گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد، افزود: یکصد و سی قرآن‌آموز در این دوره شرکت کرده‌اند. آموزش‌های قرآنی به این قرآن‌آموزان توسط ۱۰ مربی ارائه می‌شود. صورت می‌گیرد، افزود: در این طرح دوره‌هایی ویژه مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و بزرگسالان برگزار شده است.
مدیر مؤسسه قرآنی امام علی(ع) شهرستان باغملک ادامه داد: دوره حفظ قرآن ویژه کودکان در مقطع پیش‌دبستانی با آموزش و حفظ سوره‌های کوچک قرآن کریم و دوره‌های حفظ قرآن، قرائت قرآن، احکام، اخلاق ویژه قرآن‌آموزان دوره ابتدایی در این طرح برگزار شده است.
وی با بیان اینکه دوره‌های ویژه بزرگسالان شامل آموزش قرائت سطح ۱، ۲، ۳ و ۵ ویژه بانوان و آموزش قرائت تخصصی و صوت و لحن ویژه برادران نیز در این طرح دایر است، گفت: با وجود مشکلات فراوان مالی در این مؤسسه آموزش قرآن به افراد نیازمند رایگان صورت می‌گیرد و آموزش به عموم مردم نیز متوقف نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها