خبرهای داغ:

حوزه ایمان شاهرود رتبه برتر کشوری لیگ علمی بسیج دانش آموزی را از آن خود کرد

تیم لیک علمی واحد پوینده شهید بهشتی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در مرحله کشوری لیگ علمی بسیج دانش آموزی عناوین برتر را کسب کرد.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۰۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
جمال الدین غنایی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به کسب عناوین برتر تیم علمی واحد پوینده شهید بهشتی شاهرود گفت: تیم علمی واحد پوینده شهید بهشتی در مرحله نهایی لیگ علمی بسیج دانش آموزی در رشته مقاله نویسی و تحقیق رتبه اول کشور و در آزمون در پایه هشتم مقام اول کشور را کسب کردند.

وی افزود: در مرحله پژوهش که پیش نیاز حضور در مرحله نهایی این مسابقات بوده است این تیم علمی پژوهشی در خصوص مصرف بهینه کولر به عنوان اختراع ثبت کرده و در قالب فیلم و عکس و مقاله پژوهشی ارائه نمودند که این مقاله رتبه اول مرحله نهایی لیگ علمی بسیج دانش آموزی کشوری را کسب نمود.

غنایی خاطر نشان کرد: در مرحله نهایی این مسابقات که در دانشگاه شهید بهشتی تهران به مدت سه روز برگزار شد نیز این تیم علمی توانست در پایه هشتم مقام اول لیگ علمی کشوری را کسب نمایند و افتخاری دیگر در عرصه علمی برای استان سمنان و شهرستان شاهرود کسب نمایند.

وی با تقدیر و تشکر از مربی این گروه و همچنین زحمات دانش آموزان و خانواده های آنان و مدیریت دبیرستان دوره اول شهید بهشتی در حمایت از این دانش آموزان بسیجی اظهار کرد: این موفقیت مدیون کار دست جمعی و تلاش دانش آموزان و خانواده های آنان و حمایت های دبیرستان دوره اول شهید بهشتی و مدیریت این دبیرستان آقای بسطامی است که ما از همه این عزیزان تشکر و این موفقیت را ارج می نهیم.

غنایی با بیان اینکه لیگ علمی بسیج دانش آموزی چندسالی است که اجرا می شود و مسابقه ای بین المللی شده است افزود: این مسابقات بصورت لیگی و با حضور تیم های 5 نفره از سراسر کشور از مرحله مقدماتی حوزه ای تا مرحله نهایی کشوری برگزار می شود و هر سال استقبال از این مسابقات با توجه به شکل اجرا بیشتر و بیشتر می شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از این دانش آموزان گفت: مراسم تجلیل از این تیم 5 نفره و سرپرست آنها روز پنجشنبه 28 مرداد ماه در سالن جلسات اداره آموزش و پروش با حضور مسئولین آموزش و پرورش و سپاه برگزار خواهد شد تا از این افتخار به شایستگی تقدیر و تشویقی شود تا در سالهای آینده نیز این استعدادها بتوانند به بالندگی و رشد خود ادامه و استعدادهای دیگر نیز به ظهور برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها