خبرهای داغ:
همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

تقدیر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم قم با حضور خادمین حرم رضوی(ع)

طی مراسمی با حضور کارکنان لشکر عملیاتی سپاه استان قم از همسران و فرزندان گرانقدر شهدای مدافع حرم این لشکر با حضور خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۹۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم بصیرت‌افزایی خانواده‌های کارکنان لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) از همسران و فرزندان گرانقدر شهدای مدافع حرم این لشکر از طرف خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) تقدیر شد.

این مراسم که بمناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) در حسینیه سیدالشهداء لشکر عملیاتی با حضور همه کارکنان این یگان و خانواده‌های ایشان برگزار شد، حجت الاسلام الهی خراسانی از خادمین بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) در توصیف زندگی مجاهدانه در راه خدا، اظهار کرد: زندگی شهید از همه عاقلانه‌تر، خردمندتر و سودمندتر است زیرا جانش را با خدا معامله می‌کند و این همان راهی است که خدمت حضرت رضا(ع) می‌گوئیم: أَشْهَدُ أَنَّک جَاهَدْتَ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهادِهِ، زندگی که در این مسیر باشد همه‌اش مجاهدت است.

وی ابراز کرد: پایان زندگی مجاهدانه می‌شود «حَتَّی دَعَاک اللَّهُ إِلَی جِوَارِهِ وَ قَبَضَک إِلَیهِ بِاخْتِیارِهِ» که بعد ندا می‌رسد « يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ» یعنی حالا بیا پیش خودم « ارْجِعي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلي في عِبادي وَ ادْخُلي جَنَّتي» این یعنی شهدا خوب معامله‌ای کرده‌اند فرد مجاهد در راه خدا خوب جای در دنیا سرمایه ‌گذاری کرده است.

الهی خراسانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و بالاخص شهدای والامقام لشکر پر آوازه علی بن ابی طالب(ع) از خانواده‌های شهدای این یگان تقدیر کرد.

در پایان این مراسم از طرف کاروان خادمین حرم رضوی(ع) که تحت عنوان «زیر سایه خورشید» حضور داشتند از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم این یگان تقدیر و هدایای متبرک از سوی آستان قدس رضوی به ایشان اهداء گردید.


ارسال نظرات