خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم پایور و وظیفه گروه 10 محرم شاهرود

مسابقات مقدماتی قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۶۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
محمد پاییزی مسئول روابط عمومی و تبلیغات گروه پدافندهوایی ده محرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حدیث پیامبر مبنی بر برترین شما کسی است که قرآن را بیاموزد و به دیگران تعلیم دهد اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) مسابقات مقدماتی قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه گروه پدافندهوایی ده محرم برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که رشته های قرائت،حفظ ،مفاهیم و اذان برگزار شد 17 نفر از کارکنان پایور و وظیفه حضور داشتند.

پاییزی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: در این مراسم ضمت تقدیر از شرکت کنندگان در مسابقات مقدماتی و داوران یکی از قاریان شهرستانی به تلاوت قرآن پرداختند و در ادامه داوران نکاتی در مورد نحوه اجرای مسابقه تذکر دادند و سپس شرکت کنندگان به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات نفرات برگزیده به مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی سپاه راه یافتند.

مسئول روابط عمومی گروه 10 محرم با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده های پاسداران گروه اظهار کرد: مسابقات مقدماتی قرآن کریم خانواده های کارکنان پایور و بازنشسته گروه ده در رشته های قرائت،حفظ،مفاهیم،اذان و نهج البلاغه با حضور 40 نفر از همسران و فرزندان کارکنان شاغل و بازنشیته برگزار شد.

وی ادامه داد: در افتتاحیه این مسابقات نیز سردار ابراهیمیان فرمانده گروه 10 محرم ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) به نقش قرآن در تربیت فرزندان اشاره و خانواده ها را برای فراگیری هر چه بیشتر علوم قرآنی سفارش کرد.

پاییزی عنوان کرد: در پایان مسابقات مقدماتی قرآن و عترت خانواده های پاسداران و بازنشستگان نفرات برتر به مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم نیروی زمینی سپاه معرفی شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها