خبرهای داغ:

درخشش دانش آموزان دونده شاهرودی در مسابقات کشوری

دو دانش آموز دونده شاهرودی در مسابقات کشوری خوش درخشیدند.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۶۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در مسابقات دومیدانی دوره اول ودوم متوسطه کشور در شهرکرد برگزار گردید، علی رضوانی دونده 3000متر با مانع با شکستن رکورد ایران مدال طلا را کسب نمود و علی غریب دونده 1500متر مدال نقره مسابقات دو دوره دوم متوسطه را بدست آورد.

مربیگری تیم دومیدانی برعهده محمد علی مددی از اساتید رشته دومیدانی استان سمنان بوده است.

طالبی مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک به این دو دانش آموز گفت: ما در رشته های مختلف استعدادهای خوبی را داریم که باید از آنها حمایت و استعدادهای آنان پرورش پیدا کند و آموزش و پرورش در این زمینه تلاش خود را کرده و این دو قهرمانی نوجوان گواه این موضوع است و امیدواریم در آینده نیز شاهد درخشش سایر ورزشکاران دانش آموزان در سطح کشور باشیم.

برگزاری نشست تخصصی اعضای کمیته های (آموزش اولیای پایه اول) سراسر استان در شهرستان شاهرود

محمدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان در سخنانی اظهار کرد: بعد از واگذاری دبیرخانه مدیریت آموزشگاهی به استان سمنان ونشست تخصصی مدیران سراسر کشور دراستان که از افتخارات آموزش ابتدایی بوده است،استفاده از تجارب واندیشه جمعی در ارتقاء کیفیت مدیریت دوره ابتدایی نقش بسزایی داشته است وبار دیگر نشست وهم اندیشی با گروه های علمی جدیدی در این طرح فراهم گردیده که مطمئنا میتواند زمینه ساز ایجاد بستری مناسب جهت تفکر ارزشی واقدامی عالمانه وحرفه ای باشد.

وی خاطر نشان کرد:با همراهی وهمدلی وفراهم نمودن سازوکارهای تفکر سیستمی در رسیدن به اهداف متعالی نظام آموزش وپرورش دردوره ابتدایی واشارات صریح سند تحول بنیادین به نقش واهمیت خانواده،این اتفاق خوب وجدید با ایجاد یک فهم مشترک بین مدرسه،معلم ،خانواده در پایه اول ابتدایی می تواند نتایج ارزشمندی ببار آورد ودراین راه نقش کمیته های تخصصی در هر شهرستان ومنطقه بسیار پر اهمیت می باشد.

در ابتدای نشست ابتدا حمیده محبی معاونت آموزش ابتدایی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم ،درباره ضرورت اجرای طرح وفعالیتهای انجام شده دراین زمینه در شهرستان شاهرود مطالبی رابیان نمود.

خاطر نشان می شود این جلسه با تشکیل 5کارگروه تخصصی تحت عناوین کارگروه کارشناسان آموزش ابتدایی،کارگروه مشاوران، کارگروه انجمن اولیا ومربیان، کارگروه گروه های آموزش ابتدایی وکارگروه مدیران ونماینده معلمان پایه اول ابتدایی ادامه یافت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها