خبرهای داغ:

پرچم متبرک به ضریح مطهر امام رضا (ع)در مهدیشهر برافراشته شد

طی آئینی پرچم متبرک به ضریح مطهر حضرت امام رضا (ع)درمیدان امام رضا مهدیشهر برافراشته شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۶۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، طی آئینی پرچم متبرک به ضریح مطهر حضرت امام رضا (ع)درمیدان امام رضا مهدیشهر برافراشته شد.

این مراسم با حضور فرماندهی سپاه ناحیه مهدیشهر، امام جمعه مهدیشهر و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و مردم ولایتمدار مهدیشهر برگزار شد.

قرائت قرآن ومولودی و برگزاری صلوات خاصه امام رضا (ع)به صورت دسته جمعی روبه سمت مشهد الرضا از برنامه های دیگر این آئین با شکوه معنوی بود.

حجت الاسلام محمد بارانی در این مراسم ضمن برشمردن تعدادی از افراد شاخص غیر مسلمان که در حرم امام رضا(ع)شفایافته وبعدا به دین اسلام وتشیع گرایش پیداکرده گفت:این افراد با تحقیق اسلام را به عنوان مکتب نجات بخش پذیرفته ودر این فضای ملکوتی به دین مبین اسلام مشرف می شوند.

وی در فضیلت زیارت امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع)گفت: هر کس قبر امام هشتم را زیارت کند تمام گناهان گذشته و آینده اش بخشوده می شود؛ چون بعد از زیارت طبیعتاً باید مشی و سیره آن حضرت را در حد توان دنبال کند و این مشی و سیره خداپسندانه گناهان را می ریزد.

وی با بیان اینکه زیر پرچم امام رضا (ع)قرار گرفتن، حرکت در مسیر ولایت و دلدادگی به ائمه می باشد، اظهار کرد: راه رهایی از جنگ نرم امروز اتصال جوانان به اهل بیت وزیر پرچم امام رضا(ع)و امام زمان (عج) است.

امام جمعه مهدیشهر به حدیثی از رسول اکرم (ص) اشاره که فرمودند«دوتن پاره تنم هستند یکی حضرت زهرا(س) ودیگری امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع)».

وی اهتراز پرچم علی بن موسی الرضا (ع) را در جهت اتصال مردم این شهر به خورشید ولایت دانست که به نوعی ارتقای معنوی مردم را فراهم می آورد.

بارانی همچنین به حدیثی از امام رضا (ع)اشاره که فرمودند«دانش همانند گنجینه هایی است که کلید های آن پرسش است، پس بپرسید تا خداوند رحمتش را برشما ارزانی کند و همانا در پرسش چهار دسته دارای اجرند؛«سؤال کننده،آموزنده ،شنونده وجواب دهنده».

ارسال نظرات
پر بیننده ها