خبرهای داغ:
با رویکرد «اتاق فکر» و حل مسائل جاری بسیج صورت گرفت

تشکیل نخستین حلقه صالحین شورای حوزه‌های همدان

سرگروه حلقه صالحین شورای حوزه‌های همدان از تشکیل نخستین حلقه صالحین در سطح شورای حوزه در حوزه شهید صوفی سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۶۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

سیدجواد جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان، با بیان اینکه حلقه صالحین در سطح شورای حوزه در حوزه شهید صوفی برای نخستین بار در ناحیه همدان تشکیل شده است، اظهار کرد: این حلقه صالحین با رویکردی جدید و متفاوت اهداف خود را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این حلقه صالحین با رویکرد «اتاق فکر» حل مسائل جاری بسیج کار خود را دنبال خواهد کرد، گفت: تمام افراد حاضر در شورای حوزه در پایگاه‌ها نیز عضو این حلقه بوده و در حلقه‌های تربیتی اعتقادی شرکت می کنند.

وی با اشاره به حضور اعضای شورای حوزه‌ها در این حلقه ادامه داد: با توجه به این امر به این نتیجه رسیدیم نیاز به غالب بودن مسائل تربیتی و اعتقادی در حلقه نیست، البته موضوعات تربیتی و اعتقادی مهم را نیز دنبال خواهیم کرد.

سرگروه این حلقه صالحین در حوزه شهید حسن صوفی خاطرنشان کرد: اولین موضوعی که در این حلقه صالحین دنبال خواهد شد، نیازسنجی و آسیب شناسی موضوع جذب و سازماندهی در بسیج است.

وی یادآور شد: این حلقه صالحین در نظر دارد با رویکردی جدید مشکلات و ایده‌های جدید بسیج را در حوزه استحفاظی شهید صوفی را بررسی و مورد پیگیری قرار دهد و در حد توان برای مشکلات، راهکار و ایده ارائه کند.

جعفری در پایان تصریح کرد: ایده‌ها و راهکارها پس از به نتیجه نهایی رسیدن نیز به سازمان بسیج ارائه می شود تا شاید بتوان ایده ها را در سطح نواحی دیگر و استان های دیگر عملی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات