خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید حسن ترک همدان خبر داد

برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 حوزه شهید ترک همدان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حسن ترک همدان از برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 این حوزه با حضور 300 نفر از بسیجیان در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۲۷۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
سعید سیاوشی در گفتگو با خیرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: طرح هجرت 3 در سطح مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان و پایگاه های حوزه های بسیج شهر همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاحیه طرح هجرت3 این حوزه روز چهارشنبه 20 مرداد ماه سال جاری در هنرستان شهیدان دیباج با سخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حسن ترک همدان بیان داشت: اردوی یک روزه طرح هجرت این حوزه نیز با مشارکت سه حلقه صالحین برگزار یم‌شود که محوریت‌ برنامه‌ها با مسائل تربیتی و معرفتی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره 10 روزه طرح هجرت 3 با مشارکت 300 نفر از بسیجیان این حوزه، اهداف این اردو را بهسازی و رنگ آمیزی مدارس، دفاتر واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی و همچنین سایر پایگاه‌های حوزه های مقاومت در سطح شهر همدان برشمرد.

سیاوشی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با اجرای اردوهای طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گامی کوچک برداشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات