خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد از برگزاری اردوی بصیرتی، زیارتی و تفریحی جوانه‌های صالحین پایگاه سکینه(س)حوزه مقاومت حضرت معصومه(س)صالح آباد در امام زاده محسن(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۵۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

اعظم محسنی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار اظهار داشت: جوانه‌های صالحین پایگاه سکینه(س)حوزه مقاومت حضرت معصومه(س)صالح آباد با حضور دراردوی بصیرتی، زیارتی و تفریحی امام زاده محسن(ع) شور و نشاط آفریدند.

وی با بیان اینکه در این اردوی تفریحی سرگروهان به بیان مباحث معنوی و اخلاقی پرداختند، افزود: هدف از این اردو ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر بین سرگروه‌های جوانه‌های صالحین و ایجاد شور و نشاط بین بسیجیان بود.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد با بیان اینکه این برنامه در طول تابستان ادامه دارد، گفت: از دیگر برنامه‌های این حوزه برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب وعفاف بود که با حضور بسیجیان پایگاه‌ها و حوزه برگزار و به افراد برتر جوائزی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این مسابقه نیز ترویج هر چه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف بود، ادامه داد: مسئولین و مردم هر چه در بحث حجاب وعفاف کار کنند جامعه از آن سود می‌برد.

محسنی ابراز داشت: با توجه به حجاب و عفاف علاوه بر اینکه جوانان سالم‌تر، پرونده کمتری نیز در دادگاه‌ها خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر کشورهای غربی که بحث حجاب را رعایت ‌نمی کنند با مشکلات زیادی روبرو هستند و جرم وجنایت در این کشورها بیداد می‌کند.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد با بیان اینکه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: در وصایای شهدا بسیار بر حفظ حجاب سفار شده است و ما نیز باید عمل به وصایای شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم و به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات