خبرهای داغ:
مدیر حقوقی اعتباری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در کشور خبر داد

افتتاح 5 شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در کشور

مدیر حقوقی اعتباری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در کشور از افتتاح 5 شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت همزمان با میلاد امام رضا(ع) در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۱۱۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
افتتاح 5 شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد حسین سوریان امروز در آیین افتتاح صندوق قرض الحسنه «امداد ولایت» در همدان اظهار داشت: امروز پنج شعبه صندوق قرض الحسنه در کشور در راستای اجرای اساسنامه کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت محمد(ص) که می‌فرماید «هر کس قرضی دهد و در گرفتن آن خوش رفتاری کند گناهان آن پاک خواهد شد»، گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به کمک و مدد تمام خیرین نیازمند است.

مدیر حقوقی اعتباری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در کشور با اشاره به اهداف تشکیل قرض الحسنه امداد ولایت گفت: رعایت اصول بانک داری اسلامی، سرعت در خدمات پرداختی و جذب سپرده‌های مردمی و تسهیل در ضمانت وام ها از جمله این اهداف است.

وی با اشاره به یک هزار میلیارد ریال سرمایه اولیه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ابراز داشت: در این صندوق کارمزد وام‌ها 3 درصد است که این امر در کشور بی نظیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات