خبرهای داغ:
مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان کبودراهنگ خبر داد

حضور 80 نفر از دانش‌آموزان در کانون تابستانی کمیته امداد کبودراهنگ

مدير کميته امداد امام خميني (ره) کبودراهنگ گفت: فعالیت‌های اوقات فراغت کمیته امداد و کانون تابستانی از 19 تیرماه سال جاری با تعداد 80 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت آغاز شده و تا 20 شهریور ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۵۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

جمشید محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: توانمندسازی از طریق خدمات و حمایت‌های تحصیلی از مهمترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی افزود: فعالیت‌های اوقات فراغت کمیته امداد و کانون تابستانی از 19 تیرماه سال جاری با تعداد 80 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت آغاز شده و تا 20 شهریور ماه ادامه دارد.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان کبودراهنگ در خصوص فعالیت‌های اوقات فراغت کانون به اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی با موضوعات قرآنی، اخلاقی، اسلامی، مهارت‌آموزی، مهارت‌های زندگی و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی، شناسایی استعدادهای درخشان، ورزشی و شرکت در برنامه‌های مناسبتی اردوهای یک روزه، غبارروبی از مزار شهدا و... اشاره کرد.

وی اظهار داشت: فرماندار کبودراهنگ طی بازدیدی از کانون تابستانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه پرسنل امداد و مدیر و مربیان ، جوایز ارزشمندی به ارزش بالغ بر 30 میلیون ریال در قالب کارت هدیه به مربیان، کتاب آموزشی و بلیط بازدید از غار علیصدر را به دانش آموزان و مربیان اهداء کرد.

محمدی بیان داشت: در سال گذشته 80 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت با هزینه ای بالغ بر 260 میلیون ریال از خدمات کانون بهره‌مند شدند.

وی عنوان کرد: واحد فرهنگی در سال گذشته با هزینه‌ای بالغ بر 816 میلیون ریال به 743 دانش آموز، 42 دانشجو کارشناسی و 3 دانشجوی ارشد و دکتری خدمات‌دهی انجام داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار