خبرهای داغ:
مسئول کارگروه بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان جنوبی خبر داد

فراهم شدن زمینه های سرمایه گذاری توسط آستان قدس رضوی در معادن خراسان جنوبی

مسئول کارگروه بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان جنوبی گفت: زمینه های سرمایه گذاری توسط آستان قدس رضوی برای سرمایه گذاری در معادن استان فراهم شده است و می توان از پتانسیل استان برای بخش سرمایه گذاری معادن آستان قدس رضوی استفاده کرد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۳۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سالاری در دومین کارگروه تخصصی بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان جنوبی با تبریک دهه کرامت اظهارداشت: از سال 1374 تا کنون رهبر معظم انقلاب هرساله به نوعی تا کید بر مسئله اقتصاد داشتند.

مسئول کارگروه بسیج مهندسین صنعت و معدن استان با اشاره به شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: باید فرهنگ سرمایه گذاری در استان تغییر پیدا کند .

وی با اشاره به شناسایی طرح های صنعتی قابل اجرا و پیاده سازی آن در استان ،افزود: به دنبال ایده هایی هستیم که با توجه به شرایط و پتانسیل های استان می توان آن را اجرایی کرد.

فراهم شدن زمینه های سرمایه گذاری توسط آستان قدس رضوی در معادن خراسان جنوبی 

سالاری با اشاره به جلسه شورای بسیج استان که 13 مرداد ماه جاری باحضور سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) برگزارشد، گفت: زمینه های سرمایه گذاری توسط استان قدس رضوی برای سرمایه گذاری در معادن استان فراهم شده است.

وی ادادمه داد: از پتانسیل استان برای بخش سرمایه گذاری معادن آستان قدس رضوی باید استفاده شود.

سالاری ضمن تشریح برنامه های کارگروه و محدودیت ها گفت: این جلسه با هدف عارض یابی واحدهای صنعتی که توسط سازمان صنعت ، معدن وتجارت با کمک شرکت شهرکهای صنعتی استان شروع گردیده است.

وی برای معادن نیز در حوزه معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان مقدمات آن شروع شده دانست و بر عملیاتی نمودن تاکید کرد.

فراهم شدن زمینه های سرمایه گذاری توسط آستان قدس رضوی در معادن خراسان جنوبی
 

مسئول کارگروه بسیج مهندسین صنعت و معدن استان از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان این همایش خبر داد و عنوان کرد: این همایش در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهدشد.

وی با بیان اینکه باید از پتانسیل سرمایه گذاری و توجه به افراد بومی برای سرمایه گذاری در استان استفاده شود، گفت: فرهنگ مصرف مواد و تولیدات بومی در استان باید فراهم شود.

سالاری با بیان اینکه برای ایجاد ارزش افزوده با فرآوری سنگهای تزئینی، نما و سایر مواد معدنی به دنبال جذب سرمایه و سرمایه گذار به منظور به روز نمودن تجهیزات کارخانجات سنگبری یا احداث کارخانجات سنگبری مدرن مطابق با ذائقه بازار و فراهم نمودن زمینه های لازم باشیم.

فراهم شدن زمینه های سرمایه گذاری توسط آستان قدس رضوی در معادن خراسان جنوبی 

مسئول کارگروه بسیج مهندسین صنعت و معدن استان تاکید کرد: می توان از ادارات و نهادها ی برای عرصه های سرمایه گذاری در استان گزارشی آماده کرد.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگانی از دانشگاه بیرجند، سازمان بسیج مهندسی استان حضور داشتند و هر کدام از این نمایندگان برای هر چی بهتر سرمایه گذاری در بخش معدن و صنعت استان راه کارهایی را ارائه دادند.

انتهای پیام/1400.

ارسال نظرات
پر بیننده ها