خبرهای داغ:
با حضور پژوهشگران و مسئولان استان هرمزگان؛

دومین همایش سیدالعابدین(ع) در قم برگزار شد/ رونمایی از سه اثر

دومین همایش سیدالعابدین(ع) با هدف با تقدیر از حافظان و مروجان صحیفه سجادیه با حضور جمعی از پژوهشگران و مسئولان استان هرمزگان در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۵۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
دومین همایش سیدالعابدین(ع) در قم برگزار شد/ رونمایی از سه اثر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دومین همایش سیدالعابدین(ع) با حضور مسئولان و مقامات استان هرمزگان و جمعی از پژوهشگران و اساتید حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این مراسم محمد میرانی یکی از حافظان صحیفه سجادیه اولین فراز صحیفه را قرائت کرد. این حافظ صحیفه سجادیه که ۱۸ سال سن داشت دارای هشت خواهر و برادر است که پنج نفر از آنها حافظ کل قرآن کریم هستند و در نظر دارند تا تمامی آنها حافظ قرآن شوند.

در بخشی از این همایش از حافظان و مروجان صحیفه سجادیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

دبیر علمی کنگره بین المللی سیدالعابدین(ع) ضمن قرائت پیام آیت الله العظمی علوی گرگانی به این همایش در سخنانی ابراز کرد: تمامی همایش‌ها با پیام مراجع تقلید برگزار شده و آنها بر تداوم برگزاری این‌گونه مراسمی همواره توصیه کرده‌اند.

تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم

تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم، شهید عبدالحمید سالاری از بخش‌های دیگر دومین همایش سید العابدین بود.

کتاب دخیل واژه‌ها دربردارنده آثار برگزیده اولین سوگواره سراسری شعر اخت الرضا، کتاب سجاده خورشید، مجموعه مقالات برتر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان و موسسه قرآنی بیت النور سه اثری بود که در این مراسم رونمایی شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و یکی از علمای اهل تسنن سخنرانی کردند.

گفتنی است این همایش با هدف قدردانی از مرواجان و حافظان صحیفه سجادیه از سوی مسئولان استان هرمزگان در قم برگزار شد.
ارسال نظرات