نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي:

نسبت به دولت، جانب انصاف را رعایت کنید

مسعود پزشکیان در میهمانی دیشب خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برای اعضای این خانه، با اظهار تاسف از انتقادهای برخی افراد از عملکرد دولت در زمینه برجام و قراردادهای نفتی، از همه آن ها خواست: نسبت به دولت، جانب انصاف را رعایت کرده و منصفانه نقد کنند.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۲۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت گذشته، تصریح کرد: در زمان حاکمیت هشت ساله دولت گذشته، هشت هزار میلیارد دلار به کشور وارد شد که تنها با صد هزار میلیارد آن می شد هزاران کیلومتر جاده کشید ولی هنوز جاده میانه- تبریز یا تبریز- سهند تمام نشده است.

وی با انتقاد از نگاه برخی افراد به عملکرد دولت کنونی، تصریح کرد: برخی ها به جای اینکه تلاش کرده و پیگیری کنند تا از میدان های نفتی مشترک، سهم خودمان را برداشته و روزانه میلیون ها متر مکعب نفت رایگان نصیب کشورهای عربستان، قطر و .. نشود، به نحوه امضای قراردادهای نفتی گیر داده اند.

پزشکیان برجام را حاوی امتیازات مهمی برای کشور خواند و افزود: پیش از برجام، تحریم های زیادی به کشور تحمیل شد تا جایی که حتی در کنار اینکه کشتی های ما اجازه پهلو گرفتن در بنادر دیگر کشورها را نداشتند، کشورهای دیگر نیز حاضر نبودند کالاهای ما را با کشتی های خود حمل کنند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، خاطرنشان کرد: امریکا معلوم است که با ما دشمن است و نمی توانستیم با اختیار خود در برابر تحریم ها کاری کنیم ولی در برابر همین دشمن در برجام توانستیم موفقیت هایی به دست آوریم.

وی با اشاره به داستان معروف سوراخ کردن کشتی از سوی یکی از مسافران و با دعوت از همه مسئولان و مردم برای وحدت بیشتر و کمک به دولت کنونی جهت عملکرد مطلوبتر، اظهار داشت: کشتی اگر غرق شود، همه ما با آن غرق خواهیم شد بنابراین باید با همراهی و کمک به دولت، به پیشرفت و آبادانی کشور کمک کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار