خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه کشور:

برخی خبرنگاران درگیر قبایل مختلف هستند/ رسانه‌های غربی در اختیار صاحبان ثروت و قدرت است

مسئول بسیج رسانه کشور با بیان اینکه امروز برخی از خبرنگاران درگیر قبایل مختلف هستند، گفت: رسانه‌های غربی آنجایی که صاحبان ثروت و قدرت اراده کنند بیدار می‌شوند و واکنش نشان می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۶۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
برخی خبرنگاران درگیر قبایل مختلف هستند/ رسانه‌های غربی در اختیار صاحبان ثروت و قدرت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود بصیری عصر امروز در جمع فعالان بسیج رسانه استان همدان با اشاره به واژه «نبأ» در قرآن کریم اظهار داشت: نبأ به معنی خبر و نبی به معنی خبررسان است.

وی با بیان ینکه صحت و سرعت دو عنصر اساسی در انتقال خبر است، افزود: پیامبر(ص) در خبر بزرگی که برای دنیا آورد و دین را عرضه کرد هیچ وابستگی شخصی و قبیله‌ای به هیچ کس و جایی نداشت.

مسئول بسیج رسانه کشور با بیان اینکه امروز برخی از خبرنگاران درگیر قبایل مختلف هستند، گفت: رسانه‌های غربی آنجایی که صاحبان ثروت و قدرت اراده کنند بیدار می‌شوند و واکنش نشان می‌دهند مانند چالش آب سردی که در جنگ 55 روزه غزه راه افتاد.

وی ابراز داشت: رسانه در غرب پیوست به سیاستمداران است و به هیچ وجه استقلال رسانه‌ای وجود ندارد و به ادعای آزادی و حمایت از حقوق بشر از جانی‌ترین افراد حمایت می‌کنند و متأسفانه برخی از افرادی که ادعای ملی‌گرایانه و روشنفکرانه در کشور دارند این‌ موارد را نمی‌بینند.

بصیری با بیان اینکه محمدرضا شاه بیشترین اعتماد را به کدخدا داشت و زمانی که همین شخص از ایران رفت آمریکا راهش نداد و به مصر رفت، افزود: این در حالی است که سالیوان سفیر آمریکا در ایران محمدرضا شاه را برای خروج از ایران تحریک می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی در دنیای رسانه تصویر وارونه‌ای از حقیقت را نشان می‌دهند، ابراز داشت: اسلام می‌گوید برخی چیزه مانند سواد و... مستی می‌آورد چراکه مدرک، درک نمی‌آورد.

مسئول بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه هم مستی می‌آورد، گفت: ما مقابل تلویزیون خواب هستیم چراکه حاضریم 90 دقیقه برای تماشای فوتبال وقت بگذاریم اما 5 دقیقه برای اینکه بدانیم در اطراف ما در سوریه، در عراق و... چه می‌گذرد، وقت نمی‌گذاریم.

* اگر آمریکا می‌توانست یک لحظه نیز برای حمله به ایران تردید نمی‌کرد

وی با اشاره به شبکه‌های اجتماعی افزود: هفته‌ای دو کتاب و روزانه 8 هزار کلمه در تلگرام می‌خوانیم اما جزو کشورهای کم کتاب‌خوان در دنیا هستیم.

بصیری با بیان اینکه ما حرف از نسل‌آوری می‌زنیم اما 40 درصد ازدواج‌های در کشور به طلاق می‌ا‌نجامد، گفت: امروز دشمن با شبکه‌های اجتماعی حواس ما را پرت می‌کند و مبهوت می‌شویم و این سرنوشت و سرگذشت ما شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اوج تحریم‌ها هیچ‌گاه مشکلی برای اینترنت ما پیش نیامد و 150 کانال فارسی‌زبان برای ما ساختند و دشمن این‌گونه روی ما سرمایه‌گذاری می‌کند.

مسئول بسیج رسانه کشور گفت: اینکه فکر کنیم ما از زیر تحریم‌ نظامی خارج شدیم دروغ است، اگر آمریکا می‌توانست یک لحظه نیز برای حمله به ایران تردید نمی‌کرد همان گونه که برای حمله به عراق و افغانستان درنگ نکرد.

وی با بیان اینکه آمریکا در سال‌های اخیر در هیچ جنگی پیروز نبوده است، گفت: باید بدانیم که ما از زیر جنگ نظامی بیرون نرفته‌ایم بلکه دشمن ما را مشغول کرده است.

بصیری با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران و رسانه تصریح کرد: خبرنگاران باید جامعه را از مستی و غفلت بیرون آورد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن ما را به طرق مختلف از قبیل ماهواره و شبکه‌های اجتماعی مشغول و اسیر آنها کرده است تا از آنچه بر سر مسلمین در گوشه و کنار جهان می‌آید غافل باشیم، گفت: حضرت علی(ع) فرمود اگر کسی زمان حمله دشمن خواب باشد زیر لگد دشمن بیدار می‌شود.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات