خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر:

مهندسی افکار عمومی به دست اهالی رسانه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه خبرنگار جریان ساز است، گفت: مهندسی افکار عمومی به دست اهالی رسانه است.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۰۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی امروز در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته خبرنگار و سالگرد شهادت شهید صارمی بیان داشت: از افتتاح خانه مطبوعات در ملایر و از اینکه خبرنگاران این شهرستان یک پایگاه مشخص برای خود یافتند، خوشحال هستم.

وی افزود: نگاه من به رسانه و خبرنگاران یک نگاه کاملا ارزشی است و به واسطه ارتباطی که با خبرنگاران حوزه‌های مختلف داشته‌ام سختی‌های کار و اهمیت کار شما را می‌دانم.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: یک خبرنگار می‌تواند یک افق جدیدی را باز کند و نقش باز دارنده در برابر اتفاقاتی که ممکن است به جامعه صدمه و آسیب برساند داشته باشد و پیشگیری کند.

وی با اشاره به نقش هدایتگرانه خبرنگاران گفت:خبرنگاران با برنامه‌ریزی و ورود به موقع می‌‌توانند مسیر را نیز برای مسئولین و آحاد جامعه روشن کنند.

رضایی با بیان اینکه خبرنگار جریان ساز است، خطاب به خبرنگاران گفت: مهندسی افکار عمومی به دست شما اهالی رسانه است.

وی با بیان اینکه در جامعه‌ به طور طبیعی مسائل مختلفی وجود دارد از جمله بحث شایعات، غیبت، دروغ و تهمت و... وجود دارد، گفت: خبرنگاران می‌توانند مانع به وجود آمدن این پدیده‌های غیر اخلاقی و زشت شوند و جامعه را به سوی مسائل ارزشمند سوق دهند.

فرماندار ویژه ملایر ابراز داشت: خبرنگاران رسالت خطیری دارند و با توجه به جایگاهی خود و نقش موثری که در جامعه دارند می‌توانید آمرین به معروف و ناهیان از منکر باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر در بسیاری از موارد پیشگام و پیشتاز است، اظهار داشت: این شهرستان در حوزه رسانه نیز خبرنگاران بسیار خوبی دارد و اهالی فرهنگ اعتبار ویژه و خوبی به شهرستان داده‌اند و این ظرفیت وجود دارد.

رضایی تصریح کرد: با توجه به اصالت و غنای فرهنگی که در جامعه وجود دارد قدردان زحمات شما هستیم و امید است با کمک شما بتوانیم گام موثر و عملی برای شهرستان بر داریم.

وی با اشاره به اینکه اخلاق حرفه‌ای بسیار مهم است، گفت: دغدغه‌های مشترکی وجود دارد و باید مراقبت کنیم که تفاوت دیدگاه باعث آسیب رساندن به رسالت بزرگی که داریم، نشود و اگر جایی خدمت شایسته ای صورت می گیرد چشم خود را بر حقیقت و واقعیت نبندیم و اگر سهل انگاری و کم کاری وجود دارد از آن پیشگیری کنیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به سختی‌ها و مشکلات خبرنگاران از قبیل بی‌مهری‌ها، نبود حقوق کافی و... یادآور شد: اخلاق رسانه این است که ما حق‌مدار، حق‌طلب و حق گو باشیم و روی حق پا نگذاریم.

وی با اشاره به بحث امنیت شهرستان گفت: شهرستان ملایر پایین‌ترین آمار جرائم را دارد اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات