خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

حضور خراسان جنوبی در جشنواره و نمایشگاه ملی ( کاروان آفتاب) در مشهد مقدس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: آثار تولید شده در جشنواره های فرهنگی و هنری رضوی استان در نخستین نمایشگاه و جشنواره ملی «کاروان آفتاب» در شهر مقدس مشهد به نمایش درآمد.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۳۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ احمد محبی با اعلام این خبر گفت: جشنواره و نمایشگاه ملی ( کاروان آفتاب) در دهه کرامت برای نخستین بار در مشهد مقدس برپا شده است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد:٢٥ استان از سراسر کشور آثار فرهنگی و هنری و دستاوردهای مربوط به معارف و فرهنگ رضوی خود را در قالب ۲۵ موضوع یا بخش در این جشنواره و نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:استان‌هایی که برگزارکننده برنامه‌های مختلف جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) بودند، در این نمایشگاه حضور یافته و معرف فعالیت‌ها و دستاوردهای خود طی ۱۳ دوره برگزاری این جشنواره هستند.

وی بیان داشت: آثار ارائه شده در غرفه استان خراسان جنوبی در نمایشگاه شامل ١٠ اثر نقاشی خط و ١٤ اثر گرافیک به همراه تندیس و بولتن های جشنواره می باشد.

محبی ادامه داد:اجرای نقالی، پرده‌خوانی، برگزاری مسابقه و کارگاه‌های تخصصی و رونمایی از کتاب‌ها و محصولات فرهنگی جدید دستگاه‌های اجرایی را ازجمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه و جشنواره کاروان آفتاب می باشد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت:نمایشگاه و جشنواره کاروان آفتاب به مدت هفت روز تا ۲۴ مردادماه و سالروز میلاد حضرت رضا (ع) در محل سالن صبا مشهد دایر است..

گفتنی است؛در دهه کرامت امسال با هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت و فعالیت ۴۵ سازمان، نهاد مردمی و غیردولتی ۵۸ برنامه و ۳۵ هزار فعالیت در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها