خبرهای داغ:

اعزام یازدهمین گروه جهادی بسیج دانشجویی شاهرود به روستای محروم نام نیک میامی

یازدهمین گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شاهرود به روستای محروم نام نیک بخش کالپوش شهرستان میامی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۰۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام یازدهمین گروه جهادی دانشگاه های شاهرود به مناطق محروم شهرستان میامی اظهار کرد: گروه جهادی (رهپویان ولایت)بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شاهرود به مدت ده روز به روستای نام نیک بخش کالپوش میامی اعزام شدند.

وی افزود: این گروه متشکل از60 دانشجوی بسیجی پسر می باشد که به روستای نام نیک برای اجرای فعالیت در عرصه های عمرانی و فرهنگی و آموزشی اعزام شده اند و به فعالیت خواهند پرداخت.

جلیلی با اشاره به برگزاری اختتامیه اردوهای جهادی گروه شهید چمران خواهران دانشگاه صنعتی شاهرود نیز گفت: این گروه متشکل از 57 دانشجوی دختر به مدت ده روز در روستاهای تلوبین و گلستان از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی به فعالیت های فرهنگی،علمی،آموزشی و کارآفرینی و کشاورزی پرداختند.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهداء، کلاس های مهارت های زندگی و مسابقات ورزشی از جمله فعالیت های فرهنگی این گروه در این روستاها بوده است که با حضور مسئولین محلی اختتامیه این اردوها را برگزار و از شرکت کنندگان در کلاس ها و همچنین برندگان مسابقات ورزشسی و فرهنگی جوایزی اهدا نموده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها