خبرهای داغ:
با عنوان فاطمه الزهرا(س) و در گرامیداشت شهدای مدافع حرم؛

۲۵مرداد هشتمین بیمارستان صحرایی در خداآفرين افتتاح می شود

کد خبر: ۸۷۲۵۴۲۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

خبرگزاری بسیج: رئیس بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) با اعلام این خبر، گفت: این بیمارستان از ۲۵مرداد تا ۲۹ مرداد در مدرسه بهاران شهرک جانانلو منطقه مرزی خداآفرين راه اندازی و افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رسول صادق هدف از راه اندازی این بیمارستان را گسترش تفکر دینی و ایثار و شهادت در جامعه پزشکی، تقویت روحیه خدمتگزاری در بین متخصصان و پزشکان، گسترش اخلاق پزشکی، کمک به تحقق ارتش دهها میلیونی، تمرینی برای مشارکت فعال پزشکان برای حوادث غیرمترقبه و بلایا، کمک به استقلال علمی و پژوهشی پزشکان و استفاده از تجربیات پزشکان دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

وی توجه به سلامت و پیشگیری، احیای فرهنگ پیوند عضو، بررسی مشکلات ناباروری و جمعیتی، احیای طب سنتی و اسلامی و خدمات رسانی به عشایر و مرز نشینان را در منطقه مرزی، وجه تمایز این بیمارستان نسبت به هفت بیمارستان گذشته خواند.

صادق اظهار داشت: پیش بینی می شود در این بیمارستان صحرایی که تخصصی و فوق تخصصی خواهد بود ۳۵هزار نفر مراجعه کننده داشته باشیم.

وی ادامه داد: این بیمارستان به صورت شناسنامه دار از سازمان بهداشت بوده و در آن از سطح پایه تا فوق تخصصی در درمانگاه های عمومی و تخصصی و فوق تخصصی ۲۵۰ کادر درمانی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) با محوریت بسبج جامعه پزشکی سپاه عاشورا و با همکاری معاونت درمان سپاه عاشورا، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، تامین اجتماعی، بیمه سلامت ایرانیان، بیمارستان شهید محلاتی دایر خواهد شد.

ارسال نظرات