خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

اشرافی گری چالش مهم دهه سوم و چهارم انقلاب است

فرمانده سپاه عاشورا در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود، اصلی ترین چالش انقلاب اسلامی را در دهه سوم و چهارم انقلاب اشرافی گری عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۱۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه دشمنان با گذشت بیش از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته اند با تهديدهاي خود کاری از پیش ببرند، اشرافی گری را در برابر انقلابی گری چالشي مهم دانست.

وی گفت: دشمن تلاش دارد با دوقطبی کردن جامعه(اشرافی گری و انقلابی گری) بتواند به اهداف خود برسد که برای این منظور با انواع تحلیل ها و شیوه های رسانه ای در پی القای این دو موضوع به مردم ایران هستند.

کریمیان اشرافی گری را دنبال کردن منافع دنیوی، گروهی و گاهی جناحی و سیاسی خواند که در برابر انقلابی گری به معنای اصالت ارزش های اسلامی و بازتولید روحیه قرار دارد.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند مردم را از انقلابی گری به علت نزدیکی با عدالت خواهی و عدالت طلبی دور سازند، تصریح کرد: عده ای، انقلابی گری را خلاف خردورزی و دانش می ببیند که کاملا در اشتباهند.


وی انقلابی گری را برای بازتولید روحیه از مهم ترین راه ها برای رسیدن به اهداف انقلاب عنوان و بیان کرد: باز تولید روحیه در مردم موجب تولید قدرت ملی می شود که هر کشوری از این نیرو برخوردار باشد از اقتدار بازدارندگی برخوردار خواهد بود.

کریمیان با تاکید به اینکه سپاه پاسداران مولود انقلاب و حافظ دستاوردهای آن است، اظهار داشت: این نهاد برای خدمت به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده آماده است چراکه قدرت ملی و بازدارنده، همین مردم و حضور در صحنه آن هاست.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، خدمت به مردم را بهترین راه مبارزه با استکبار عنوان و از برپایی هشتمین بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی خداآفرین در این راستا خبر داد.

ارسال نظرات