خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان قطار شهری قم خبر داد:

تأمين واگن‌های مترو قم از طريق فاينانس

ابراهيم نيليه مديرعامل سازمان قطار شهري قم با اشاره به تأمين واگن‌هاي مترو از طريق فاينانس گفت: تعداد كل قطارها براي خط يك مترو قم ۲۶ رام قطار با ۵ واگن است كه براي فاز اول بهره‌برداري ۴ رام قطار شامل با ۲۰ واگن آماده مي‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۲۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
تأمين واگن‌های مترو قم از طريق فاينانس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهيم نيليه از برگزاري جلسه فني با شركت مترو واگن ماش روسيه براي تأمين واگن‌هاي مترو قم خبر داد و اظهار داشت: با توجه به برنامه فاز اول بهره‌برداري از پروژه مترو به طول حدوداً ۵ كيلومتر از ميدان مطهري(ايستگاه A۹) تا قلعه كامكار(ايستگاه A۱۴) و لزوم تأمين واگن‌هاي موردنياز اين فاز، اين سازمان از مدت‌ها قبل در جلساتي با شركت‌هاي چيني، ژاپني و اروپايي در حال بررسي پيشنهادات فني و مالي شرك‌هاي مذكور جهت تأمين واگن‌هاي مورد نياز اين پروژه است.

مديرعامل سازمان قطار شهري قم افزود: هم‌اكنون در حال رايزني با شركت واگن پارس با مشاركت مترو واگن ماش روسيه براي خريد واگن‌هاي مترو قم هستيم كه نخستين جلسه فني آن در قم با حضور معاون فني و مدير طراحي و مهندسي شركت روسي برگزار شده است.

وي با اشاره به تأمين واگن‌هاي مترو از طريق فاينانس ادامه داد: تعداد كل قطارها براي خط يك مترو قم ۲۶ رام قطار با ۵ واگن است كه براي فاز اول بهره‌برداري ۴ رام قطار شامل با ۲۰ واگن آماده مي‌شود.

نيليه با اشاره به اينكه تاكنون با هيچ شركتي قرداد خريد واگن امضاء نكرده‌ايم، خاطرنشان كرد: سعي داريم با بررسي پيشنهادات از شركت‌هاي مختلف بتوانيم واگن‌هايي با بهترين مشخصات فني و كيفيت و درعين‌حال كمترين هزينه را تأمين كنيم.

مديرعامل سازمان قطار شهري قم با اشاره به زمان بهره‌برداري از پروژه مترو تا سال آينده اظهار داشت: هم‌اكنون ۴ ايستگاه از ۶ ايستگاه فاز اول بهره‌برداري در حال احداث سازه نگهبان است و پيشرفت آن‌ها طبق برنامه زمان‌بندي انجام مي‌شود.
ارسال نظرات