خبرهای داغ:
در مجتمع ورزشی شهید دخانجی انجام شد

برگزاری فراخوان آمادگی جسمانی گردان بیت‌المقدس با حضور 200 بسیجی

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی از حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان این حوزه مقاومت در فراخوان آمادگی جسمانی گردان الی بیت‌المقدس در مجتمع ورزشی شهید دخانچی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۷۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

حسن ضیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان اینکه حفظ آمادگی جسمانی بسیجیان گردان‌های الی بیت‌المقدس در حوزه شهید قربانی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: فرخوان آمادگی جسمانی گردان الی بیت‌المقدس این حوزه مقاومت بسیج روز گذشته با حضور 200 نفر از بسیجیان در مجتمع فرهنگی ورزشی دخانچی برگزار شد.
وی با تاکید بر لزوم گسترده‌تر بسیجیان در گردان‌های الی بیت‌المقدس مطرح کرد: دوره قبلی آمادگی جسمانی این گردان در سه ماه نخست سال جاری به صورت گروهانی در سالن‌های اجتماعات پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شده است.
فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی از حضور محسن کمالی جانشین فرمانده و میثم کوهی مسؤول عملیات ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم در فراخوان گردان الی بیت‌المقدس این حوزه مقاومت یاد کرد و گفت: استفاده از سانس استخر شهید دخانچی و اجرای تست‌های پزشکی و ورزشی بخشی از برنامه‌های این دوره از فراخوان آمادگی جسمانی گردان الی بیت‌المقدس شهید قربانی بوده است.


ارسال نظرات