ایجاد دفتر ارتباط دانشگاه با آموزش و پرورش ضرورت دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ایجاد دفتر ارتباط دانشگاه با آموزش و پرورش را در جهت تعامل بیشتر این دو نهاد آموزشی ضروری برشمرد.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۷۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر اسدی، با اشاره به ارتباط مستمر و اطلاع از نیازهای عمومی ما بین این دو نهاد آموزشی، گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین واحد آموزش عالی منطقه ارسباران آمادگی دارد برای افزایش تعامل و شناخت از نیازها و برخورداری بیشتر از تجربیات ارزشمند فرهنگیان جلسات ماهانه ای را در این خصوص برگزار کند.

این مقام مسئول افزود: هماهنگی و همراهی این دو نهاد کمک موثری به ارتقای فرهنگی منطقه و توسعه پایدار متناسب با نیازهای منطقه خواهد کرد که امیدواریم در این راستا بتوانیم در کنار هم و براساس نیاز سنجی های انجام شده گامهای عملی در تحقق این امر برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با تشریح امکانات و ظرفیت های این واحد دانشگاهی، بیان کرد: واحد اهر آمادگی دارد براساس پیشنهادات و نیازهای دانش آموزان مدارس این شهرستان رشته های مورد درخواست و علاقه آن ها را در واحد ایجاد کند که این امر می تواند کمک موثری برای ادامه تحصیل دانش آموزان بوده و دغدغه های خانواده ها را برطرف کند.

اسدی، در پایان با اشاره به تاکیدهای رهبر فرزانه انقلاب برای تحقق و عملیاتی کردن منویات معظم له در حوزه اقتصاد مقاومتی، بومی سازی توان داخلی و ملی با استفاده از توانمندی های منطقه ای را یکی از راهکارهای تحقق این امر با اتکا به قابلیت های منطقه برشمرد و افزود: این دانشگاه آمادگی دارد از طرح های ابداعی و پژوهش های کاربردی اساتید، دانشجویان و دانش اموزان که دارای توجیه اقتصادی بوده و زمینه برای تولید علم به ثروت باشد حمایت کند.

ارسال نظرات