خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه خبر داد؛

اعزام بیش از 650 بسیجی ناحیه امام رضا(ع) به اردوی راهیان نور شمالغرب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم گفت: بیش از 650 نفر از بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۹۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

محمد رضا موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم، در ارتباط با اعزام اردوهای راهیان نور شمالغرب ناحیه امام رضا(ع) اظهار داشت: اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور این ناحیه از تاریخ 13 مرداد شروع شده و تا 25 مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این اردو مخصوص متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین ناحیه می باشد، ابراز کرد: بیش از 650 نفر از بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با اعلام اینکه زائران در قالب کاروان و از دو استان کردستان و آذربایجان غربی بازدید می‌کنند، افزود: شهرستان های ارومیه ،سردشت، بانه در مسیر بازدید زائران اردوی راهیان نور شمالغرب کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: زائرین طی این سفر از یادمان شهدای شیمیایی شهرستان سردشت، یادمان شهید عاصمی و همراهان و یادمان شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و همچنین یادمان شهید ناصر کاظمینیز بازدید می‌کنند.

موحد با بیان اینکه با هر یک از کاروان‌ها یک نفر روحانی و یک نفر راوی اعزام می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه در صبح روز اول، خاطره گویی و پخش فیلم از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این اردوها است، همچنین در همه برنامه‌ها به موضوع انقلابی بودن و انقلابی ماندن تأکید شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با بیبان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم با اعزام به اردوی راهیان نور میسر می‌شود، خطرنشان کرد: : یکی از وظایف ما اشاعه و شناساندن این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های دلاور مردان دفاع مقدس در بین بسیجیان و آحاد مردماست.

وی بیان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به شمالغرب کشور نه تنها روح معنویت و ایثار را در جوانان ما زنده می‌کند، بلکه باعث می‌شود رشادت‌های افراد در این سرزمین جلوه‌گری کند.

موحد در پایان با توصیه بسیجیانبه مطالعه وصایای شهداء تصریح کرد: دفاع از ولایت فقیه و توصیه به حفظ حجاب توسط خواهران، از برجسته ترین مطالب مطرح شده در وصیت نامه هایشهداء است.



ارسال نظرات