یادداشتی از پروفسور علی کرمی/

جنگ نرم دشمن علیه امنیت کشور و جهت صدمه زدن به زیرساخت‌های کشاورزی

در حوزه محصولات دستکاری شده ژنتیکی (تراریخته) دشمن بیش از ۲۰ سال نقشه کشیده، هزینه کرده و نیرو تربیت کرده است تا سبب اختلاف بین مسئولین، دانشمندان و مردم ایران و نابودی ذخایر کشاورزی اصیل ملت ایران شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۴۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج،، پروفسور علی کرمی، بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران و رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی بسیج جامعه پزشکی، در یادداشتی  نوشت: دفاع از حق و حقیقت و امنیت کشور و سلامت مردم همیشه هزینه‌های بسیار دارد همانطور که جوانان رشید و دلاور ایران در جنگ سخت در آن سوی مرزها برای دور کردن دشمن جنایتکار مبارزه می‌کنند و شهید می شوند و گاه پیکرهایشان را قطعه قطعه می‌کنند و می‌سوزانند تا ملت ایران در داخل کشور در امنیت باشند؛ اما دشمن با تحمیل جنگ نرم که بسیار خطرناک‌تر از جنگ سخت است زیرا مخفی بوده و در درون خودی است، حملات خزنده و نامحسوس حملات خطرناک خود را با پروژه نفوذ ادامه می‌دهد.

در جنگ سخت همه ملت ایران با هر طرز فکر و اندیشه از مبارزان و جوانمردان ایرانی مدافعان حرم حمایت می‌کنند و کشته شدگان آنها را شهید می‌نامند اما در جنگ نرمی که درگیر آن هستیم فقط با دشمنان خارجی نمی‌جنگیم بلکه با خودی‌هایی طرف هستیم که به هر دلیلی ما را دشمن معرفی می‌کنند؟

این دشمنان ما را فناوری هراس، ضد توسعه علم، عامل دشمن و حتی جلوتر رفته ما را عامل صهیونیسم می‌نامند؟!!! بله این خیلی سخت است چون دشمن با نفوذ و هزینه‌های کلان و برنامه‌ریزی تدریجی، افرادی را در در طول 25 سال گذشته تربیت کرده، بسیار هزینه کرده، نقشه کشیده، آماده کرده است و چنان تطمیع و شستشوی مغزی داده که مانند منافقین و تکفیری‌ها عملیات انتحاری بر علیه مردم انجام می‌دهند؛ کشاورزی و زیرساخت‌های کشور را آلوده و نابود می‌کنند؛ سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند، آنهم با شعارهای زیبا و فریبنده‌ای چون  خدمت به مردم، توسعه غذای سالم؟ افزایش و بهبود تولیدات کشاورزی و ارائه محصولاتی حتی سالمتر از ارگانیک؟!! کاهش سم و کود شیمیایی؟ بله، این مبارزه بسیار خطرناک است چون زر و زور و تزویر همه در آن بکار می‌رود؛ فریب بسیار خزنده و خطرناک است و از همه خطرناک تر ایجاد شکاف اختلاف و تردید و دودلی بین مسولین، دانشمندان و مردم ایران؟

بله، دشمن خارجی برای تضعیف ایران به دنبال تفرقه و اختلاف و جنگ درونی است، گاه شیعه و سنی، گاه شایعه سازی بین مردم و انواع دسیسه‌ها و حال با موضوع تراریخته ایجاد شکاف و اختلاف و منحرف کردن مردم و نظام و مسولین از دشمن اصلی یعنی انداختن مسولین و دانشمندان و مردم و خودی‌ها به جان همدیگر؟

دشمن به دنبال تضعیف نیروهای مومن و خط مقاومت برعلیه صهیونیسم و امریکا و مزدوران منطقه‌ای و نقشه‌های پلید آنهاست؛ بله، ایجاد شکاف و اختلاف در بین نیروهای ارزشی آن هم مسولین نظام و دانشمندان و نخبگان آن هم با موضوع علم و فناوری؟ با موضوعی تخصصی، علمی و فناورانه یعنی محصولات تراریخته یا دستکاری ژنتیکی شده، بین نیروهای مومن اختلاف افکنی می‌کند و متاسفانه برخی متوجه این توطئه دشمن نیستند و فقط یلسه های رویین آن را می بینند.

این جنگ نرم بسیار خطرناک‌تر از آن جنگ سخت با تروریست هاست و جالب است ما که به دنبال حفظ وحدت، امنیت ملی و سلامت جامعه از هجوم دشمن هستیم، هم از طرف توسعه دهندگان کشت تراریخته و تیم طرفدار آنها مورد تهاجم، توهین، تهدید و ترور شخصیت هستیم و هم از طرف دلالان و واردکنندگان و هم از طرف دوستان خودمان که مرتب به ما میگویند ساکت شویم و حرف نزنیم و دست از فعالیت برداریم؟ آن هم دوستی بسیار موجه، ولایت مدار، مخلص و با سابقه مبارزه طولانی و معتقد به مبارزه جدی با دشمنان! ولی ناآگاه از نقشه های هوشمندانه دشمن؟

دشمن چنان هوشمندانه و با نقشه و طراحی 20 ساله موضوعی را انتخاب کرده و مطرح کرده که همین نیروهای ارزشی ما را به تردید انداخته که ما را نصیحت به سکوت می کنند؟

در حالی که همین دوستان به طرف مقابل توسعه دهنده نمی گویند آنها هم باید ساکت شوند و دست از توسعه کشت و واردات تراریخته بردارند؟ با توسعه دهندگان تراریخته کاری ندارند به تبلیغات، فریب‌ها، موج رسانه‌ای، تهدیدها، ترور شخصیت‌ها و اقدامت غیرقانونی‌شان برای صدمه زدن به کشور کاری ندارند؟ چرا؟ ایا این نگران کننده نیست؟ و آیا ما باید سکوت کنیم؟

البته با گروه دیگر نیز مشکل داریم؛ خودی‌هایی که صددرصد با ما موافقند ولی وارد میدان  نمی‌شوند؟ چون ملاحضاتی دارند، از ترس ابرو، حیثیت، از دست دادن شغل و موقعیت و تهمت و افترا و ترور و شاید هم مشکلاتی دارند که وارد میدان شوند؟ و نمیدانیم چرا به میدان نمی ‌آیند؟ و چرا ساکت هستند و پشت پرده ایستاده‌اند و به رسانه‌ها نمی‌آیند؟ هرچند در جلسات خصوصی از عصبانیت، از خیانت افراد تراریخته می گویند، آنها را جاسوس و عامل صهیونیسم می‌نامند و هزاران سند و مدرک ارائه می‌کنند اما همانند ما به رسانه‌ها نمی‌آیند درحالیکه به شدت ما را تشویق به حضور در رسانه‌ها می کنند؟!! این هم نکته ظریفی است؟

اما یک گروه بزرگ و اصلی که همان بدنه مردم و ملت است و تعدادشان هم هر روز زیادتر می‌شود و به مدد شبکه‌های اجتماعی و اقبال رسانه‌ای حامی این حرکت سالم هستند چون می‌دانند هیچ منافع شخصی در آن نیست جز رضای خدا، حفظ امنیت ملی و سلامت مردم و منابع و ذخایر کشور

آنها این را بخوبی درک و حس کرده‌اند که طرف توسعه دهنده پُرشتاب تراریخته، به دنبال منافع خاصی هستند، فریب می‌دهند، ده‌ها سند از دروغ‌ها و فریب ها و قانون شکنی ها، استفاده از قدرت و رانت برای تطمیع، توهین، ترور شخصیت، اخراج دانشمندان و لابی گری گسترده برای جلب رضایت مسولین، ایجاد اختلاف بین دانشمندان و مردم، ارائه اطلاعات غلط و غیرشفاف، فشار به مسولین دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش، وزارت خانه ها و .. از طریق تهدید به قطع بودجه، جهت راضی کردن آنان به موافقت با آنها و صدها روش غیر اخلاقی دیگر.

 

 مثلا با اینکه می دانند ما با واردات تراریخته مخالفیم ما را متهم به حمایت از وارد کنندگان تراریخته می‌کنند و مرتب می گویند چرا در 20 سال گذشته حرفی نمی‌زدید؟ چون طرفدار مثلا فلان دولت بودید؟  که همه اینها کذب و دروغ است.

ولی از نفاق اینها همین که شنیده می شود با دلالان و وارد کنندگان محصولات تراریخته جلسه گذاشته و به آنها میگویند: اینها (یعنی ما) مخالف واردات محصولات تراریخته هستند (در حالی که در رسانه ها ادعا می کردند ما موافق واردات هستیم ؟؟) و می خواهند نان شما را آجر کنند تا وارد کنندگان تراریخته را نیز به جان ما بیاندازند؟؟

بله این روش را آن موسسات راهبری خارجی که 30 سال زحمت کشیده اند تا در ایران نفوذ کنند مانند بنیاد راکفلر و شرکت های عظیم تراریخته صهیونیستی مثل مونسانتو به اینها آموزش داده‌اند.

چون 30 سال است با همین روش در کشورهای جهان نفوذ کرده اند مثل کشور همسایه ما پاکستان که افراد مشابهی را تربیت کردند و انقدر حمایت کردند تا به پست های بالا برسند و نفوذ کردند در ارکان کشاورزی و نهادهای دیگر پاکستان و تراریخته را به صورت گسترده در انجا کشت دادند.

 دوستان دیگری در تحقیقی در حال افشای نقشه و برنامه تراریخته در پاکستان هستند و به نظر آنها شباهت های عحیبی بین ان افراد و برنامه و نقشه تراریخته سازان ایران هست که بزودی این اسناد را منتشر خواهند کرد تا مسولین، دانشمندان و مردم از پشت پرده این نفوذ پیچیده اگاه شوند و بدانند بنیاد راکفلر و صهیونیسم چگونه برای نابودی کشورهای اسلامی نقشه ای خطرناک کشیده اند و باید بسیار مراقب باشند و فقط به امور فنی و تخصصی تراریخته نپردازند بلکه ابعاد سیاسی، اجتماعی، راهبردی، اقتصادی و نفوذ را هم ببینند.

 بله پروژه نفوذ که رهبری فرموده‌اند بسیار پیچیده و خطرناک است آنقدر آرام و خزنده در طول ده‌های گذشته وارد کشور شده که با افشای تک تک پروژه‌های نفوذ باید آنها را خنثی کرد؛ تراریخته نیز یک پروژه نفوذ خطرناک و خزنده است که از سالها پیش آرام آرام زمانی که هیچکس اطلاع نداشت با انتخاب و تربیت نیروهای مود نظرشان در خارج و داخل شروع شد و انقدر جلسه و همایش و حمایت مالی و علمی و فنی و ابزاری و فکری و مشاوره و آموزش داشتند تا افرادی را از درون نظام در اختیار بگیرند و چنان شستشوی مغزی دهند که با نفوذ در مراکز تصمیم گیری نظام، لابی گری و جلسات فردی و جمعی مسولین و دانشمندانی را به گرد خود جمع آورند ؟ بله دشمنان ما آرام آرام در پشت سر و در عرصه‌های مختلف نفوذ کار می‌کردند تا در زمان لازم از انها استفاده کنند.

این مبارزه بسیار سخت و دشوار و پیچیده است برخی فقط لایه های سطحی آن را می بینند و ابعاد امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تبعات اجتماعی آن را نمی بینند که لایه‌های پنهان یک طرح راهبردی بزرگ‌تر برای کنترل جهان، منطقه، خاورمیانه، کشورهای اسلامی، ایران، انقلاب و ارزش‌های آن است.

اما ما با توجه به سابقه طولانی کشور و متخصصین در رصد تهدیدات نوین در حوزه‌های زیستی، بهداشت و سلامت، ایمنی، امنیت غذایی بهداشتی و سلامت جامعه، ذخایر زیستی کشور، کشاورزی و دامپروی و منابع طبیعی و ذخایر ژنتیکی مانند کاراگاهی با تجربه و خبره تهدیدات را رصد و حدس می‌زدیم  و تهدیدات آینده بر علیه کشور و نظام را آینده پژوهی می کردیم، اطلاعات و داده ها را جمع می کردیم و منتظر فرصت برای اقدام بودیم؛ وقتی چند سال پیش احساس کردیم دیگر تهدید جدی است وارد رسانه‌ها شدیم هرچند از قبل نیز در مقابله با این تهدیدات کار می کردیم، با صدها سخنرانی، انتشارمقالات و همایش ها و جلسات و کتاب و ... به مسئولین و متخصصین اطلاع رسانی می کردیم؛  اما متاسفانه هشدارهای ما هرگز جدی گرفته نمی شد؛ اما زمانی که احساس کردیم لازم است مردم هم در جریان قرار بگیرند با رسانه‌ها آغاز کردیم؛ جلسات نقد و بررسی گذاشتیم که خدا را شکر سبب تحول شد و مسولین جلو آمدند، رسانه ها جدی ورود کردند، صدها جلسه نقد و بررسی و مناظره گذاشته شد؛ هزاران خبر و مصاحبه منتشر شد؛ دانشمندان مختلف و مسئولین ورود کردند و بخصوص مردم در شبکه های اجتماعی واکنش نشان دادند.

هر چند ما بطور فزاینده‌ای توسط همان گروه مرکزی تراریخته، دوستان مخلص ولی نااگاه به لایه‌های پنهانی این پروژه خطرناک نفوذ و افرد دیگر تحت فسار و تهمت و تهدید و ترور هستیم ولی برای دفاع از کشور، نظام، اسلام، امنیت ملی، سلامت مردم و ملت بزرگ ایران ایستاده ایم و ادامه خواهیم داد تا زمانی که احساس کنیم به تکلیف عمل کرده ایم و تا جایی که توان داشته باشیم؛ ما از ملت بزرگ ایران می خواهیم که در این جرکت برای احقاق حق خود ما را یاری کنند تا کشوری امن و ملتی سالم داشته باشیم.

بنابراین توصیه ما به مسئولین نظام این است که مراقب باشند با مشغول شدن صرف به جلسات مناظره و نقد و بررسی علمی ایمنی یا غیر ایمنی تراریخته فریب نقشه‌های دشمن را نخورند که آنها به دلیل ابهام در این موضوع و نرسیدن به نتیجه از این اختلاف و تفرقه خوشحال هستند و پیشنهاد می کنیم مانند 39 کشور پیشرفته جهان بخصوص روسیه با تصمیمی قاطع هم واردات و هم کشت تراریخته را 5 سال ممنوع کنند که همان پیشنهاد 7 ماه گذشته ما در تفاهم نامه تراریخته ایران است تا ضمن جمع کردن این تفرقه و توقف پروژه نفوذ و ایجاد وحدت بین مسولین و دانشمندان، توطئه دشمن را در ریشه خنثی و فرموده رهبری را اجرایی کنیم.

ارسال نظرات