خبرهای داغ:

فولاد همچنان مدعی حسرت هواداران/ باخت خانگی در شرجی‌های بومی

فولاد خوزستان با شکست امشب مقابل ذوب آهن اصفهان در اهواز کار را برای ادامه راه خود سخت دید.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۳۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

به گزارش بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب با قضاوت روح‌الله شریفی در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد.

با توجه به تصمیم باشگاه ذوب آهن یحیی گل محمدی امشب روی نیمکت این تیم حضور نداشت.

فولادی‌ها که هفته گذشته با تساوی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزاد روحیه مضاعفی گرفته بودند امیدوار به شکست این تیم با سابقه اصفهانی در شرجی باران اهواز بودند.

دو تیم با انجام یک بازی حساب شده به زمین آمدند و سعی داشتند در این دیدار با استفاده از موقعیت‌های خود در ضد حملات به نتیجه برسند و این تیم ذوب آهن بود که در نتیجه 23 مسابقه با ضربه مهدی رجب‌زاده توانست گل اول دیدار را به ثمر برساند.

پس از این گل بازی با چند موقعیت گل ادامه داشت و مالکیت توپ در میانه‌های زمین نیز کاری بود که تیم‌ها در این بازی زیاد انجام دادند.

شوت سرکش عبدالله ناصری بازیکن تیم فولاد خوزستان و برخورد به تیر دروازه از موقعیت‌های خطرناکی بود که در کنار ضربه مهرداد جماعتی در این بازی برای فولادی‌ها رقم خورد.

چند واکنش استثنایی رشید مظاهری تیم ذوب آهن را از دریافت گل در دقایق مختلف بازی نجات داد.

شاید بتوان حضور ایوب والی پس از مدت‌ها محرومیت از فوتبال روی نیمکت فولاد را یکی از نکات جالب و قابل توجه این دیدار دانست که پس از ورود به زمین با بستن بازوبند کاپیتانی نشان دهد دوباره کاپیتان اول این تیم است.

تیم فولاد خوزستان با شکست امشب نشان داد که با روزهای فصل قبل تفاوت آنچنانی نکرده و با توجه به اینکه هزینه‌های آنچنانی برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات انجام نداد، با ادامه داشتن این رویه دوباره باید در پایان فصل برای فرار از انتهای جدول و سقوط از لیگ برتر بجنگد.

باید دید که تدابیر نعیم سعداوی برای بازی‌های بعدی این تیم چه خواهد بود و آیا فولاد و هوادارانش برای آینده امیدوار خواهند بود و یا فولاد فصل را جور دیگر به پایان خواهد رساند.

تیم ذوب آهن اصفهان این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر در اهواز به سود خود پایان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها