خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تأکید کرد

لزوم استفاده از تمام ظرفیت رسانه‌ها برای انعکاس بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خوزستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خوزستان گفت: تمام ظرفیت رسانه‌ها به منظور انعکاس بهتر وقایع و برنامه‌های هفته دفاع مقدس به کار گرفته شود تا نقش و جایگاه استان به عنوان پایتخت دفاع مقدس مشخص شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۴۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

به گزارش بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، سردار محمد علیپور ظهر امروز در اولین جلسه استانی ستاد دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن پس از جنگ درموضاعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی ما را هدف قرار داده است، اظهار کرد: خوشبختانه با تمام سعی و تلاشی که دشمنان انقلاب انجام داده‌اند اما نتوانستند کوچکترین تعرضی پس از جنگ تحمیلی به کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر به دوران جنگ تحمیلی نگاه کنیم معتقدیم ما پیروز از جنگ بیرون آمده‌ایم، زیرا عوامل و دلایل پیروزی را می‌دانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خوزستان تصریح کرد: پیروزی ما مقابل توطئه‌های مکرری است که توسط 37 کشور که به لحاظ امکانات، پشتیبانی، حمایت مالی، طراحی و برنامه‌ریزی و.. ارتباط مستقیم در جنگ تحمیلی داشتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با وجود حمایت‌های همه جانبه‌ای که از رژیم بعثی می‌شد یک تنه در مقابل توطئه‌ها ایستادگی کردند بیان کرد: دستاوردهای ما در جنگ تحمیلی مقدمه پیروزی‌های کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و... شد.

علی‌پور ابراز امیدواری کرد: امیدواریم هر ساله بتوانیم با همان شاخص‌هایی که پیروز شدیم نقش استان را در جنگ تحمیلی مشخص کنیم.

وی با تأکید بر نقش رسانه‌های گفتاری و نوشتاری در رساندن پیام دفاع مقدس تشریح کرد: زمانی که نام خرمشهر، عملیات طریق القدس و.. از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود در واقع هیمنه دشمن به هم می‌ریزد.

علیپور تأکید کرد: ما خوزستانی‌ها در بحث دفاع مقدس باید مطالبه‌گر باشیم و از آن به‌عنوان هویت دینی، انقلابی و جهادی یاد کنیم، زیرا دفاع مقدس واقعه‌ای است که با فتوای رهبر دینی همه اقشار و اقوام در آن مشارکت داشتند.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس با اشاره به نا امنی‌های کشور عراق و بحث تکفیری‌ها به عنوان سلاحی در دست استکبار، تأکید کرد: باید با هوشیاری امنیت پایداری که لایق یک نظام دینی است را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تشکیل شش کمیته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تا قبل از 18 مردادماه جاری جلسات و مقدمات مربوط به این کمیته‌ها باید انجام و به دبیرخانه ستاد ارائه شود.

علی‌پور تأکید کرد: کمیته‌های دفاع مقدس شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، حمیدیه، دزفول و اندیمشک که بیش از سایر شهرهای استان مورد تهاجم قرار گرفتند تشکیل و پیشنهادات خود را به دبیر خانه ستاد ارائه دهند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: تمام ظرفیت رسانه‌ها به منظور انعکاس بهتر وقایع و برنامه‌های دفاع مقدس به کار گرفته شود تا نقش و جایگاه استان خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس مشخص شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها