خبرهای داغ:
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش

دومین جلسه شورای راهبردی بسیج فرهنگیان قم برگزار شد

دومین جلسه شورای راهبردی بسیج فرهنگیان قم با حضور مدیرکل و شورای معاونان و مسئولان کانون های بسیج فرهنگیان نواحی و مناطق آموزش و پرورش در مرکز رفاهی فرهنگیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۶۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
دومین جلسه شورای راهبردی بسیج فرهنگیان قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در دومین جلسه شورای راهبردی بسیج فرهنگیان قم در سال 95، ابتدا عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان گزارشی از برنامه ها و مصوبات جلسه قبل ارائه کرد و به تشریح موضوع جلسه جاری با محوریت نفوذ فرهنگی پرداخت.

سپس حجت الاسلام دیاری از کارشناسان مسائل فرهنگی در سخنانی، نقش آموزش و پرورش در مقابل نفوذ فرهنگی را مورد توجه قرار داد و آسیب های نفوذ در عرصه فرهنگی و تعلیم و تربیت و همچنین تاریخچه آن را تشریح نمود.

در ادامه، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم و رئیس شورای راهبردی بسیج فرهنگیان طی سخنانی گفت: در مجموعه آموزش و پرورش قم همه باید با جدیت مصادیق نفوذ را شناسایی و با آن مقابله کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد در بحث نفوذ، از کلیات عبور کرده و به مصداق ها بپردازیم، ابراز داشت: آسیب هایی که نفوذ به استحکام خانواده ها می زند، بالا بودن آمار طلاق، گسترش شبکه های مجازی، آسیب در حوزه دانش آموزی و ... همه اینها جزئی از مصادیق نفوذ فرهنگی هستند.

شیخ الاسلام همچنین از کلیه مسئولان خواست نسبت به تهیه لیستی از مصادیق نفوذ در زیرمجموعه های حوزه آموزش و پرورش اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت حمایت از جبهه مقاومت در آموزش و پرورش و برنامه ریزی برای تحقق آن تاکید کرد.
ارسال نظرات