کارگردان انیمیشن «نبرد خلیج فارس» در گفتگو با "بسیج":

وزارت ارشاد با صدور مجوز‌های بی‌حساب و کتاب شأن سینما را پایین نیاورد

کارگردان انیمیشن «نبرد خلیج فارس» اظهار داشت: وزارت ارشاد با صدور مجوز‌های بی‌حساب و کتاب، شان سینمای کشورمان را پایین نیاورد.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۶۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
فرهاد عظیما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به وضعیت سینمای کشورمان گفت: متاسفانه وضعیت سینمای ما در قاب سینمای یک کشور اسلامی نیست.
 
وی ادامه داد: بسیاری از هنرمندان و فیلمسازان ما علاقه‎ای به تولید فیلم‌های دفاع مقدس و فاخر ندارند و از طرفی در مقابل فیلم‎های ضد ایرانی و اسلامی غرب سکوت می‌کنند.
 
عظیما تصریح کرد: توهم هنری باعش شده تا بسیاری از هنرمندان ما از واقعیت فاصله بگیرند.
وی با اشاره به ایکه هویت کشور با هنر ان مشخص می‌شود، ابراز داشت: غرب توانسته مکتب غلط خود را به خوبی در فیلم‎های خود به نمایش بگذارد ولی چرا آثار و فیلم‌های ما مکتب اسلام را به درستی به نمایش نمی‎گذارد.
 
کارگردان انیمیشن «نبرد خلیج فارس» در ادامه سخنان خود بیان داشت: هنر باید در مسیر حل مشکلات کشور گام بردارد نه اینکه بعنوان ضد ارزش‌های آن کشور حرکت کند.
 
وی یاداور شد: چرا باید فیلم‎هایی با مضمون عشق‌های مثلثی که برای روح و روان مخاطبین بویژه جوانان تاثیر مخربی دارد از زیر دست وزارت ارشاد رد شود و حال آنکه برخی آثار انقلابی مجوز پخش نداشته باشد.
 
عظیما ادامه داد: کشور ما یک کشور اسلامی است و خون زیادی از شهیدان ما برای وجب به وجب خاک آن ریخته شده است و انتظار می‌رود وزارت ارشاد نسبت به کیفیت آثار و فیلم‌ها سخت‌گیر باشد تا شان سینمای ما پایین نیاید.
 
وی در پایان از رونمایی «نبرد خلیج فارس2» تا یک الی دو ماه آینده خبر داد و گفت: درصددیم «نبرد خلیج فارس3» که دارای 25 قسمت 30 دقیقه‌ای است را تولید کنیم که هم اکنون در مرحله تکمیل فیلمنامه آن هستیم و تولید این اثر یکسال بطول می‌انجامد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها