خبرهای داغ:
رئيس پليس آگاهی استان قم خبر داد:

انهدام باند سارقان منازل در قم

سرهنگ کرمی رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان منازل و دستگيري سه نفر از اعضاي اصلي اين باند در استان خبر داد و اظهار داشت:در بازرسي بدني از سارقان دستگیر شده وسايلي از قبيل چاقوي ضامن دار،اسپري اشك آور و غيره كشف و نهايتاً متهمان به پليس آگاهي استان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۵۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ" احمد کرمي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد و سريالي منازل در قم كه منجر به بدبيني اذهان عمومي در سطح شهر شده بود، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اين پليس قرار گرفت. 

وي افزود: ماموران با يکسري اقدامات پليسي و اطلاعاتي در سطح گسترده پي بردند سارقان باندي سازمان يافته و متشكل از افراد حرفه اي و سابقه دار اهل يکي از استان هاي شمال غربي کشور بودند که پس از چند فقره سرقت منزل در نواحي مرفه نشين استان بلافاصله از شهر خارج و به استان خود عزيمت مي کردند. 

سرهنگ کرمي ادامه داد: ماموران تلاش خود را براي شناسايي هويت سارقان،پاتوق و مخفيگاه احتمالي آنان در شهر قم در دستور كار قرار دادند که با بهره گيري از بانك هاي اطلاعاتي و بررسي پرينت ريز مكالمات خطوط متعدد به دست آمده از سارقان در هفته هاي اخير تعداد چهار نفر از اعضاي اصلي باند شناسايي شدند. 

رئيس پليس آگاهي استان اضافه کرد: در تحقيقات ميداني و بررسي هاي اطلاعاتي صورت گرفته مشخص شد، مخفيگاه و پاتوق سارقان متعلق به منزل احدي از اعضاي باند مذكور مي باشد و نامبردگان پس از ورود به شهر قم از آن مكان براي طرح ريزي سرقت هاي خود و شناسايي محل هاي سرقت استفاده مي کردند. 

وي اعلام داشت: کارآگاهان طي هفته هاي اخير به صورت شبانه روزي در محل مورد نظر مستقر و با بهره گيري از توان پليسي و انجام چندين روز عمليات تعقيب و مراقبت مشخص شد گروهي از باند سارقان مذكور اخيرا" در شهرستان قم حضور يافته و در محدوده هاي اين شهر تردد دارند که با ادامه عمليات، خودروي پزو 405 نقره اي سارقان مذكور شناسايي شد. 

سرهنگ کرمي خاطرنشان کرد: ماموران در نهايت به محض ورود سارقان به تور اطلاعاتي بلافاصله و در يک اقدامي غافلگيرانه ضمن توقيف خودري موصوف، سه نفر از اعضاي اصلي باند را دستگير و در بازرسي بدني از آنان وسايلي از قبيل چاقوي ضامن دار،اسپري اشك آور و غيره كشف و نهايتاً متهمان به پليس آگاهي استان اعزام شدند. 
ارسال نظرات