خبرهای داغ:
در خلال شورای اداری میامی؛

آئین معارفه فرماندارجدیدشهرستان میامی برگزار شد

آئین معارفه محمد مهدی کریمی فرماندار جدید میامی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، امام جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی در میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۶۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، آئین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان میامی در خلال جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور محمدرضا میرزایی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، مسئولان نهاد های اداری و اعضای شورای اداری میامی به میزبانی سالن اجتماعات معلم این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانار سمنان در آیین تودیع ومعارفه فرماندار شهرستان میامی به قبل از توافق هسته ای اشاره کرد وگفت: ما با 6 قطعنامه شورای امنیت روبرو بودیم که نتیجه آن تحریم ها همه جانبه بر علیه کشور ما بود.

محمد رضا میرزایی با اشاره به اینکه  در بعد داخلی تحریم هادر داخل کشور شاهد تورم، رکود، بی ثباتی بودیم که مردم با آن دست وپنجه نرم می کردند، یادآورشد: با رهنمود های و فرمایشات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی و تدبیر دولت و تلاش های تیم مذاکره کننده بحث هسته ای وتحریم ها به سرانجام رسید.

میرزایی با بیان اینکه در تحریم هایی که به ما تحمیل می شد ایران با همه کشورهای دنیا روبرو بود، گفت:  در زمان تحریم ها کار به جایی رسیده بودیم که در داخل کشور بخاطر عدم ثباتی که ایجاد شده بود با دلار معاملات صورت می گرفت.

وی افزود: صادرات نفتی کشوربه شدت کم شدده بود و نهایتا پولی که در خارج از کشور داشتیم قادر به استفاده از آن نبودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان رفع تحریم ها را باعث در دسترس قرار گرفتن خیلی از  پول های بلوکه شده دانست وافزود: امروز شاهد گشایش در کشور هستیم که این گشایش هابیشتر خواهد شد.

تمام تلاش دولت خارج کردن کشور از رکود است

وی با بیان اینکه در بعد داخلی قبل از توافق هسته ای  رکود ،تورم و استرس درزمینه های مختلف در داخل کشور وجود داشت، گفت: امروز طبق آمار تورم یک رقمی شده است وتمام تلاش دولت خارج کردن کشور از رکود است.

میرزایی با بیان اینکه برجام موضع نظام است و ما نباید رقابت هایمان به نحوی باشد که منافع ملی کشور را تحت تاثیر قراردهد، گفت: اگرچه بدعهدی هایی کشورهای غربی در راس آن آمریکا دارد که چندی پیش شاهد پاسخ قاطع از سوی مقام معظم رهبری بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان به سخنان ریاست جمهور که اشاره داشت، مجموعه کارگزاران دولت هیچ هدفی جز خدمت بی منت به مردم ندارند، گفت: باید کارگزاران باآغوش باز ارباب رجوع را بپذیرند وکار آن ها را به سرانجام برساند که این کار یک نعمت است.

وی بابیان اینکه فرماندار میامی بیش از 4 سال  و 6 ماه در میامی خدمت کرده است ، از زحمات قاضی تقدیر وتشکر کرده وآرزوی موفقیت برای سرپرست جدید داشت.

به گفته میرزایی؛ شهرستان میامی دارای استعدادها وپتانسیل های متعددی است که با برنامه ریزی صورت گرفته مدیران شهرستان در زمینه رشد وتوسعه هرچه بیشتر شهرستان باید تلاش کنند.

داشتن همتی بلند، تدبیر وتصمیم گیری ویژگی یک مدیر موفق است

حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در این آئبن به مولفه ها ی یک مدیر موفق اشاره کرد وگفت: مدیر موفق کسی است که همتی بلندو تدبیر داشته واهل اندیشه باشد.

وی افزود: چهار دهه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پشت سر گذاشتیم مطمئنا مدیران جامعه ما در راس آن رهبری این ویژگی ها را دارا بودده که امروز همه قدرت ها را به چالش کشیدند.

صفائی پور تصریح کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کانون باروت و در جزیره امن در سایه این نظام مقدس در حال زندگی کردن هستیم.

امام جمعه میامی ضمن تقدیر از زحمات و کارنامه درخشان فرماندار سابق، افزود: از همه دستگاه ها تقاضا داریم همچون گذشته فرماندار جدید را هم در جهت خدمت به مردم همراهی کنند.

به گفته وی؛ عمده ترین مشکلات شهرستان میامی تورم، رکود و اشتغال است.

یک هزارو 700 روز خدمت در میامی

فرماندار سابق میامی نیز در این آئین به گوشه ای از زحمات دستگاه های اجرایی در مدت یک هزارو 700 روز خدمت خود در فرمانداری میامی اشاره کردو گفت: استقرار 22 دستگاه اجرایی بصورت مستقل و9 نمایندگی ادارات در شهرستان از جمله به ثمر رسیدن زحمات مدیران است.

احمد قاضی افزود: افتتاح پل غیر همسطح میامی، هزینه بیش از 100 میلیاردتومان در محور شاهرود – میامی و میامی – سبزوار، احداث مراکز بهداشتی در عباس آباد، بکران وحسین آباد کالپوش، احداث سالن های ورزشی در میامی و کردآباد، هزینه بیش از 30 میلیاردتومان بخش خصوصی برای معدن مس عباس آبادبعد از 17 سال بلاتکلیفی، احداث مجتمع زیگوارت با بیش از 40 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و... از جمله فعالیت های مجموعه دستگاه های شهرستان در دوران خدمت خود دانست.

وی تصریح کرد: در دوران تصدی بنده 3 انتخابات باشکوه با کمترین ضریب خطا در سطح شهرستان انجام شده است.

قاضی بابیان اینکه 50 درصد افزایش اعتبار در سال جاری برای شهرستان میامی دیده شده است، گفت: این اعتبار دومین اعتبار استان سمنان است که در این چندسال اخیر بی سابقه بوده است .

فرماندار سابق میامی با بیان اینکه درب اتاق بنده در این مدت به روی تمام طیف ها وگرایشات سیاسی باز بوده است، گفت: این موضوع موجب اتحاد خوبی در سطح شهرستان شد.

شهر میامی بابایی فقیر است

سرپرست فرمانداری میامی در آئین معارفه خود شهرستان میامی را به نهالی تشبیه کرد که باید آبیاریی شود تا به ثمر بنشیند، گفت: از بعد اینکه 85 درصد جمعیت این شهرستان روستایی است خود یک استثنا در شهرستان های کشور است.

وی بابیان اینکه شهرمیامی مانند بابابی فقیر می ماند که باید به 44 فرزند خویش که روستاها هستند خدمت رسانی کند، افزود: ابتدا باید جایگاه این شهر را بالا برد و مجموعه این شهر باید برای همه شهرستان فکرکنیم.

کریمی چشم انداز خودرا ارتقای فرمانداری شهرستان  میامی به سطح شهرستان های قدیمی استان دانست.

سرپرست فرمانداری میامی جاده میامی به جیلان، جاده جهان آباد به پل ابریشم، تغییر الگوی گشت، استقرار صنایع تبدیلی کشاورزی، تاریخ منطقه، معماری شهری و...را به عنوان برنامه های مورد توجه دستگاه ها عنوان کرد.

وی خدمت کردن را هچون زمان دانست و گفت: همانند زمان خدمت هم از دست می رود وباید قدر فرصت ها را برای خدمت به خلق بدانیم.

وی در پایان برای ورودی و خروجی شهرمیامی دو نماد را پیشنهاد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها