خبرهای داغ:
سردار طهماسبی در گفتگو با خبرنگار بسیج همدان:

صحنه هیچ گاه خالی از حضور دشمن نیست/ نقش مهم مدیران عقیدتی و نظارت در مقابله با جنگ نرم

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه صحنه هیچ گاه خالی از حضور دشمن نیست، گفت: مدیران عقیدتی و نظارت نقش مهمی برای حضور قوی در مقابله با جنگ نرم دشمن بر عهده دارد.
کد خبر: ۸۷۱۶۷۸۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
سردار مهران طهماسبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مجموعه نمایندگی در سپاه و بسیج مکمل کار مجموعه فرماندهی است.

وی افزود: فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری برای اینکه مطمئن شود مسیری که در سپاه و بسیج طی می‌شود یک مسسیر منطبق با مسائل شرعی و قانونی است نماینده خود را که نماینده ولی فقیه در سپاه نامیده می‌شود، معین کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: نمایندگی ولی‌فقیه ساختار و سازمانی دارد که یکی از زیرمجموعه‌های آن به عنوان مدیران عقیدتی و نظارت در حوزه‌های مقاومت فعالیت دارند.

وی ادامه داد: مدیران عقیدتی و نظارت در حوزه‌های مقاومت چند کار اصلی دارند که در راستای این مأموریت‌ها و وظایف تلاش می‌کنند که برخی از آنها نیز اختصاصی است.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: فلسفه وجودی مدیران عقیدتی و نظارت رصد کردن، اشرافیت داشتن بر مجموعه فعالیت‌های بسیجیان و مسئولان و فرماندهان و کادر اصلی بسیج از زاویه نگاه دینی و شرعی و قانونی است.

وی ابراز داشت: در کنار این وظیفه مباحث بصیرتی و افزایش معرفت و تلاش در گسترش اخلاق نیز از وظایف مدیران عقیدتی و نظارت در حوزه های مقاومت است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه به طور قطع مسئولینی که در بسیج حضور دارند کارگردان، صحنه گردان و تبیین کننده و تصمیم‌گیر برای آحاد بسیج هستند، گفت: مجموعه نمایندگی در رابطه با این مسئولین، مسئولیت مهمی هم از بعد بصیرتی و معرفتی و هم از بعد پیروی راه امام راحل و مقام معظم رهبری دارد.

وی با اشاره به ترویج تفکر بسیجی در جامعه یادآور شد: به طور قطع گسترش تفکر بسیجی نیازمند این است که مجموعه نمایندگی برنامه‌ریزی خوبی برای این امر در بدنه بسیج داشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه صحنه هیچ گاه خالی از حضور دشمن نیست و مقابله با جنگ نرم دشمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: فرماندهان بسیج در پایگاه‌های مقاومت و اعضای شوراهای مقاومت و مسئولینی که در این سطح فعالیت می کنند باید از خط مشی خاصی پیروی کنند و توانمندی خاصی داشته باشند.

وی اظهار داشت: مدیران عقیدتی و نظارت در حوزه‌های مقاومت و همچنین در سپاه‌های شهرستانی و استانی در ارتباط با خط دهی و اجرای خط مشی ها و انسجام بخشی برای حضور قوی در صحنه مقابله با جنگ نرم که دشمن آفریده و در حال اقدام است نقش مهمی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات