خبرهای داغ:

اولین مرکز آندوسکوپی کودکان در استان سمنان افتتاح شد

با حضور مهدی شادنوش رئیس دانشگاه اولین مرکز آندوسکوپی ویژه اطفال در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۲۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، نخستین مرکز آندوسکوپی ویژه کودکان با اعتباری بالغ بر 7میلیارد ریال در مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین (ع) سمنان افتتاح شد.

بعدازظهر امروز همزمان با دوم مردادماه 95 و با حضور مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هیئت رئیسه دانشگاه، جمعی از مسئولین، مدیران و کارکنان اولین مرکز آندوسکوپی کودکان در استان سمنان درمرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیر المومنین(ع) افتتاح شد.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که به مردم قول داده بودیم مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیر المومنین(ع) رفته رفته به یک مرکز جامع زنان و اطفال تبدیل خواهد شد ومرکز آندوسکوپی کودکاننیز در راستای همین چشم انداز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این مرکز به افراد زیر 18 سال اختصاص دارد، گفت: در این مرکز از بهترین دستگاه های آندوسکوپی که در کشور وجود دارد استفاده شده است و بهترین متخصصانی که دارای رتبه های برتر کشوری هستند در این مرکز مشغول به خدمت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به سرمایه گذاری 7 میلیارد ریالی در این مرکز گفت: این مرکز از مهمترین بخش های این بیمارستان است و بیمارانی که نیاز به آندوسکوپی داشته باشند به خارج از استان اعزام نخواهند شد.

دکتر پانته آ تاجیک فوق تخصص گوارش کودکان افزود: اولین مرکز آندوسکوپی استان سمنان با بهسازی یکی از بخش های مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) ایجاد شده است.

مسوول فنی مرکز آندوسکوپی ویژه اطفال مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان گفت: این مرکز دستگاه هایی مانند آندوسکوپی، الکتروکوتر، مانیتور علائم حیاتی، دستگاه بیهوشی، پرینتر رنگی، پالس اکسی متر و ... وجود دارد و این مرکز، اولین مرکز آندوسکوپی ویژه اطفال در استان سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها