خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی:

تلاش برخی افراد برای صدور مجوز برگزاری کنسرت با هدف ترویج ابتذال در جامعه است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با انتقاد از تلاش‌های برخی افراد جهت صدور مجوز برای برگزاری کنسرت‌ها بدون نظارت و بررسی دستگاه‌های مسئول گفت: برخی کنسرت‌ها با هدف به ابتذال کشیدن جامعه و تهی کردن آن از مبانی انقلاب تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۷۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار اشتری شامگاه پنجشنبه با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در حرم مطهر دیدار کرد.

آیت الله سید محمد سعیدی در این دیدار با اشاره به اینکه امنیت اخلاقی قابل معامله در مسائل سیاسی  و برداشت‌های شخصی نیست اظهار داشت: امنیت اخلاقی در جامعه با حیثیت و اساس نظام گره خورده است و نمی‌توان آن را تابع نگاه‌های جناحی و برداشت‌های شخصی افراد قرار داد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با انتقاد از تلاش‌های برخی افراد جهت صدور مجوز برای برگزاری کنسرت‌ها بدون نظارت و بررسی دستگاه‌های مسئول تصریح کرد: برخی کنسرت‌ها با هدف به ابتذال کشیدن جامعه و تهی کردن آن از مبانی انقلاب تدارک دیده شده است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه برخی کنسرت‌ها سبب ترویج بی‌بند و باری می‌شود عنوان کرد: می‌خواهند در این کنسرت‌ها اختلاط را عادی جلوه دهند و از این طریق به اصل نظام ضربه بزنند.

آیت‌الله سعیدی افزود: با یک ابلاغیه و یا بخشنامه نمی‌توان این مسائل را که در حد کلان کشور است نادیده گرفت و آن را عادی جلوه داد.

وی امنیت اخلاقی را واجب دانست و اظهار داشت: امنیت اخلاقی و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی باید حفظ شود و ما مدافع  و پشتیبان عملکرد درست و قانونی نیروی انتظامی هستیم.
ارسال نظرات