خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید باهنر خبر داد

31 تیرماه؛ معاینه رایگان بیماران در منطقه شهرقائم قم

فرمانده حوزه 6 شهید باهنر ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم از ویزیت رایگان بیماران منطقه شهر قائم در روز پنجشنبه 31 تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۱۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

31 تیرماه؛ معاینه رایگان بیماران در منطقه شهرقائم قم

آیت الله قهرمانپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اعلام برخی برنامه های حوزه شهید باهنر ابراز کرد: این حوزه بهره مندی از تجربیات و نظرات پیشکسوتان جبهه و بسیج و همچنین تشکیل مجامع مشورتی بسیج را در صدر برنامه های خود قرار داده است.

وی همچنین تامین نیرو و جذب و سازماندهی جوانان بسیجی در قالب گردان های امام حسین(ع) و گردان های امام علی(ع) را بخش دیگری از برنامه های جاری حوزه برشمرد.

فرمانده حوزه شهید باهنر افزود: ارتباط با ادارات و ارگان هایی مثل شهرداری منطقه پنج و اداره آموزش و پرورش در راستای استفاده از ظرفیت های موجود به منظور حل مشکلات مردم از جمله آسفالت برخی کوچه ها، نصب وسایل ورزشی در بوستان ها و حل مشکل روشنایی مسیرها و تامین امنیت منطقه دیگر مواردی بود که از سوی این حوزه پیگیری شد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: با هماهنگی هایی که بین این حوزه و بسیج جامعه پزشکی استان قم صورت گرفته است، روز پنجشنبه 31 تیرماه یک پزشک جراح عمومی به همراه یک متخصص مغز و اعصاب در منطقه شهر قائم مستقر می شوند و بیماران آن منطقه را به صورت رایگان معاینه می کنند.

قهرمانپور در پایان ادامه جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت، فضاسازی گفتمان ولایت و نصب تبلیغات و بنرهای مربوطه و همچنین تمهید مقدمات ثبت نام اردوی غرب و شمالغرب را از دیگر برنامه های حوزه خواند.


ارسال نظرات