خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) شاهرود:

برنامه های متنوع فرهنگی در پایگاه های بسیج به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) شاهرود گفت: در هفته حجاب و عفاف برنامه های متنوعی در سطح پایگاه ها اجرا شده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۰۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
معصومه صفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در هفته حجاب و عفاف در سطح پایگاه های بسیج و استمرار آن در طول تابستان و سال اظهار کرد: با توجه به هفته حجاب و عفاف فعالیت های فرهنگی گسترده ای در سطح پایگاه های بسیج شاهرود اجرا شد که می توان به برگزاری نشست های روشنگری،کارگاه های مادرانه و دخترانه، مسابقات قرآنی ، ورزشی و مقاله نویسی، جشن های ویژه من حجاب را دوست دارم و اهداء گل به بانوان محجبه و تجلیل از پزشکان با حجاب برتر اشاره کرد.

وی افزود: برنامه های اجرا شده در راستای ترویج و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه برگزار شد که با استقبال خوب بانوان همراه بوده است.

صفری تصریح کرد: برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف محدود به این هفته نیست و در طول سال با برنامه ریزی های انجام شده کارگاه ها و نشست های مختلف در زمینه حجاب و عفاف و تهدیدات پیش رو و راهکارها برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه با توجه به تهدیدات فرهنگی دشمنان بسیار اهمیت دارد و باید همه تلاش کنند تا در این جهت حرکت کنند که این فرهنگ را در جامعه و بین نسل های نوجوان و جوان تبیین نمایند.

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) با بیان اینکه دشمن هجمه گسترده ای را بر علیه حجاب به راه انداخته گفت: این هجمه دشمن بر علیه حجاب هدفمند و گسترده است و ما نیز باید مانند آنها گسترده و هدفمند کار نماییم اما متاسفانه در موضوع فرهنگ و نهادهای مسئول در این زمینه کم کاری مشاهده می شود و رهبر انقلاب نیز دغدغه مند هستند.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن در تلاش است تا با امکانات محدود اما فعالانه در این عرصه وارد شود و در کنار اقتصاد مقاومتی کار فرهنگی را در دستور کار قرار داده و در برابر هجمه دشمنان مقابله نماید و در این مسیر نیاز به روحیه جهادی و کار شبانه روزی است تا دشمن را در توطئه های فرهنگی ناکام گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها