خبرهای داغ:
فرماندار دامغان:

اختصاص 170 میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی ریاست جمهوری به دامغان/ تأکید فرماندار دامغان بر حمایت از اردوهای جهادی

فرماندار دامغان گفت: از مجموع 950 میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، 170 میلیارد تومان به شهرستان دامغان اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۸۷۱۱۲۴۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی اصغر مجد، در دومین نشست شورای اداری شهرستان دامغان در سال 95 که با حضور امام جمعه و نماینده مردم این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری دامغان برگزار شد با اشاره به اختصاص 170 میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی دولت به دامغان اظهار داشت: این اعتبارات در صورت تخصیص صرف اجرای۱۰ پروژه عمرانی خواهد شد وقرار است طی سال های ۹۵و ۹۶ توزیع شود.

وی افزود: محور دامغان به معلمان به طول ۱۲۰کیلومتر، تکمیل کنار گذر جنوبی، احداث ندامتگاه عمومی، ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر دامغان، تکمیل فاضلاب روستاهای دارای اولویت، تکمیل فاز نخست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه دامغان، تکمیل سالن همایش های فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه دامغان، سالن ورزشی شهر دیباج، سالن باستانی دامغان و استخر سرپوشیده کارگران دامغان از مهمترین پروژه های در آستانه تخصیص این اعتبارات است.

فرماندار دامغان با بیان اینکه تاکنون در ۹۰درصد چاه های آب روستاهای این شهرستان کنتور هوشمند نصب شده است، گفت: ۸۵درصد از اعتبارات سفر هیئت دولت به استان سمنان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده که این نشان دهنده اهمیت مقوله آب است لذا باید تلاش کنیم بیش از گذشته فرهنگ صحیح  مصرف کردن را نهادینه کنیم.

مجد در بخش دیگری از سخنان خود، از اردوهای جهادی به عنوان یک حرکت مقدس و با ارزش در جامعه یاد کرد و اظهار داشت: یکی از امتیازات برگزاری اردوها این است که دانشجویان با هدف ارائه خدمات به روستاها و مناطق محروم عزیمت و طرح ها و برنامه های خود را در این مناطق اجرا می کنند .

وی افزود: همه ما وظیفه داریم از برگزاری اردوهای جهادی حمایت کنیم و دستگاه های اجرایی دامغان از ارائه هرگونه خدمات به دانشجویان در اردوهای جهادی دریغ نکنند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها