خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی:

داعش‌ها و النصره‌ها زاییده تفکر وهابیت است

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی گفت: گروه‌های تکفیری مانند داعش و النصره و تفکر تکفیری و همچنین کشتار و قتل و عام زائیده تفکر وهابیت است.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۴۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در جمع نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران با اشاره به هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیون، اظهار کرد: تمام مورخان در کتاب‌های خود بیان کردند که قبرستان بقیع حرم و گنبد داشته و ضریح هشت گوش زیبایی بر روی قبور ائمه (علیهم السلام) قرار داشته است که این حرم و بسیاری از آثار اسلامی، توسط وهابیون تخریب شد و از بین رفته است.

وی ادامه داد: گروه‌های تکفیری مانند داعش و النصره و تفکر تکفیری و همچنین کشتار و قتل و عام زاییده تفکر وهابیت است. در سیره اهل بیت(ع) هیچگاه چنین تفکرات و برخوردی حتی با بدخواهان وجود نداشته است.

عضو هیأت علمی جامعة المصطفی با اشاره به اینکه قبرستان بقیع محل حضور و توجه پیامبر و اهل بیت(ع)‌ بوده، بیان کرد: پیامبر(ص) فرمودند صدها نفر از این قبرستان به بهشت می‌روند و مقام شفاعت دارند. این مکان بسیار مورد توجه معصومین(ع) بوده و روایت‌های مختلفی از حضور و توجه این حضرات در خصوص بقیع بیان شده است.
ارسال نظرات