خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برگزار شد؛

دومین کارگاه ارتقاء مهارت خبرنویسی در ناحیه امام حسین(ع) قم/ تصاویر

دومین کارگاه ارتقاء مهارت های خبرنگاری و خبرنویسی، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم، روز سه شنبه 22 تیرماه در حسینیه ثارالله ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۸۰۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در دومین کارگاه ارتقاء مهارت های خبرنگاری و خبرنویسی و تهیه و تولید خبر، ابتدا حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بزرگوار بقیع به دست وهابیون، این فرقه ضاله را محصول افکار پلید استکباری صهیونیستی برای از بین بردن وحدت مسلمانان دانست.

دومین کارگاه ارتقاء مهارت خبرنویسی در ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار شد

وی همچنین با تمجید از حضور خبرنگاران افتخاری در عرصه تولید اخبار ارزشی بسیج، از آنان خواست با در نظر گرفتن فعالیت های مستمر دشمن در عرصه رسانه، از هر جهت حضور و توانمندی خود را در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمنان تقویت نمایند.

در این کارگاه که به همت معاونت روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد، تعدادی از اخبار تولیدی خبرنگاران افتخاری بسیج از حوزه های خواهران و برادران ناحیه و نکات مهم مربوط به ساختار تولید خبر مورد نقادی و بحث و بررسی قرار گرفت.

دومین کارگاه ارتقاء مهارت خبرنویسی در ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار شد

در این کارگاه همچنین از جلال باقری، خبرنگاران پرتلاش ناحیه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی حجت الاسلام احمدی، تقدیر شد.


ارسال نظرات