خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن(ع) قم:

تخریب قبور ائمه بقیع جنایت علیه همه خوبیهاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) گفت: تخریب قبور ائمه بقیع جنایت علیه همه خوبیهاست.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۴۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

تخریب قبور ائمه بقیع جنایت علیه همه خوبیهاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار کرد: اسلام ناب محمدی(ص) همیشه در معرض تیرهای سمی و ظلمانی تحجر بوده است. 

حجت الاسلام جعفر آزاد منش گفت: در زمان نبی گرامی اسلام(ص) و امام علی بن ابی طالب(ع) گروهی از تبار انحراف حضور داشتند که جبهه این گروه، جبهه باطل بوده و همیشه در مقابل حق قد علم کردند. 

وی ابراز داشت: در سالهای اخیر هم وهابیت جلوه ای دیگر از انحراف و باطل را بر جامعه اسلامی تحمیل کردند و می بینیم تحجر و حماقت چگونه قبور ائمه بقیع را تخریب و اسلام ناب محمدی(ص) را مورد هدف قرار داده است. هم اکنون هم جبهه ظلم و استکبار به نحو تام و تمام از این گروه منحرف استفاده می نماید.

آزاد منش در پایان گفت: ما امروز شاهد هستیم که در جبهه باطل همه در یک صف قرار گرفته اند فرقه منحوس رجوی، سعودی پلید، استکبار ظالم و صهیونیست آدمکش و داعش و النصره جاهل همه در یک صف قرار گرفته اند و جبهه حق با قدرت و یک تنه در مقابل همه ی دنیای آنها ایستاده است و این افتخار برای انقلاب اسلامی ماست که محوریت مقاومت و اسلام ناب محمدی(ص) را برعهده گرفته و انشاء الله با قدرت و اعتماد به وعده های الهی پیروزی های دشمن شکن را کسب خواهد کرد. والله متم نوره و لو کره المشرکون

ارسال نظرات