خبرهای داغ:
رئیس سازمان میراث فرهنگی در تبریز:

تبدیل ایران به مهد گردشگری حلال

کد خبر: ۸۷۱۰۳۱۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین افتتاح دبیرخانه و رونمایی از لوگو تبریز 2018 در این کلانشهر، گفت: می خواهیم ایران را به مهد گردشگری حلال تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسعود سلطانی فر، انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی را نخستین گام دانست و افزود: ایران می تواند کشور امنی برای گردشگران مسلمان باشد و شرایط آن با میزبانی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی در حال مهیا شدن است.
وی ادامه داد: ستاد ملی تبریز 2018 به زودی در تهران نیز افتتاح خواهد شد و برای هماهنگی امور و پیشبرد هدفمند امور سلسله نشست های با حضور ارگان های مختلف در دبیرخانه تبریز تشکیل خواهد شد.
سلطانی فر با اشاره به تفاهم نامه همکاری سه جانبه احیای بافت تاریخی تبریز، اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری بین سازمان میراث فرهنگی، استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز و با هدف احیای بافت تاریخی و حفظ بنآهای تاریخی بسته شده که امیدواریم گامی برای حفظ آثار تاریخی باشد.
وی با تاکید به اینکه شهرداری تبریز و استانداری آذربایجان شرقی تا به حال سازمان میراث فرهنگی را به صورت ویژه همراهی کرده اند، اظهار امیدواری کرد: این همراهی تا سال 2018 ادامه داشته و افزایش یابد چراکه تنها با همکاری و همراهی است که می توانیم نام تبریز و آذربایجان را جهانی کنیم.

ارسال نظرات