خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

ورود 300 فقره پرونده در طرح نظارتی ماه رمضان به تعزیرات حکومتی همدان

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود 300 فقره پرونده درطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان به تعزیرت حکومتی استان همدان با محکومیت بیش از 359 میلیون ریال برای متخلفین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۹۰۴۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس سياست‌هاي سازمان تعزيرات حكومتي و در راستاي حمايت ازحقوق مصرف كنندگان طرح نظارتي ويژه ماه مبارک رمضان از 16 خرداد ماه تا 19 تیر ماه سال جاری با همکاری و هماهنگی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشكي، دامپزشکی، اتاق اصناف و... اجرا شد.

وی افزود: در این طرح یک ماهه بيش از 300 فقره پرونده با موضوعات گرانفروشي،عدم درج قيمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و... تشكيل شد که 360 ميليون ريال محكوميت برای متخلفين در پي داشت.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: در پی اجرای طرح تعطیلات عید فطر و با توجه به شروع مسافرت‌های تابستانی نیز نمایندگان تعزیرات حکومتی در چهار نقطه از شهر همدان مستقر بودند.

وی ادامه داد: در این طرح نیز بیش از 150 مورد بازرسی سرزده انجام و 41 فقره پرونده با تخلفات عدم درج قیمت،عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تقلب، گرانفروشی، کم فروشی تشکیل شد.

حسن‌پور با بیان اینکه میزان تقریبی محکومیت این پرونده‌ها بیش از 60 میلیون ریال است، گفت: همچنین تعدادی از شهروندان نیز با مراجعه حضوری شکایات خود رامطرح و با حضور نماینده تعزیرات بدون تشکیل پرونده واحدهای صنفی رضایت شاکیان را اخذ کردند.

وی از کشف و ضبط بیش از 40 کیلوگرم گوشت و سوسیس و کالباس فاسد در طرح تعطیلات عید فطر خبر داد و افزود: در پی اجرای این طرح مواد فاسد تاریخ گذشته از یک اغذیه فروشی و یک رستوران درسطح شهر کشف و منهدم شد.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: با توجه به بازرسی سرزده از رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها در تعطیلات عید فطر، قیمت پایین وغیر متعارف یک اغذیه فروشی باعث شد تا مامورین شک کرده و از داخل اغذیه فروشی بازرسی کنند و در نتیجه بیش از 20 کیلوگرم سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین در بازرسی از یک رستوران بیش از 24 کیلوگرم گوشت قرمز وسفید فاسد کشف و معدوم شد که متهمین برای سیر مراحل قانونی به شعبه ویژه تخلفات بهداشتی احضار شدند.

حسن‌پور ضمن هشدار به واحدهایی که سلامت مردم را تهدید می‌کنند، تأکید کرد: از مردم تقاضا داریم موارد تخلف را به سامانه 30009651 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات